sâmbătă, 16 iulie 2011

Prima postare

Mi-am mai indeplinit o dorinta: AM BLOG DE BEAUTY.
Dupa ce m-am chinuit toata dupa-amiaza sa caut un nume original, si am incercat diverse combinatii -fara succes- mi-am dat seama ca blogul acesta o sa fie citit, in prima faza, doar de mine ;)) si numele de jurnal mi-a venit in minte.
Ce vreau sa fac? Sa impartasesc si altora experientele mele in materie de frumusete, machiaj si tot ce imi mai bucura mie sufletul.
Bine ati venit pe blogul meu!

Cu drag,

Alina

6 comentarii:

  1. Ma bucur ca te-am descoperit, cam tarziu, dar am recuperat si-am citit toate postarile dintr-o suflare!

    RăspundețiȘtergere
  2. Bine ai venit! Si eu ma bucur ca m-ai descoperit ;)) si sper ca ti-au placut postarile mele.

    RăspundețiȘtergere
  3. Tocmai de aceea am citit tot! :)

    RăspundețiȘtergere