sâmbătă, 16 iulie 2011

REVIEW: Crema SPA, Aromatic Body Peeling

 Ce este?

La prima vedere numele produsului te induce un pic in eroare, deoarece este vorba de un scrub, nu de un produs de peeling. Dupa cum stiti, un scub este un produs care are niste particule abrazive ce indeparteaza stratul de celule moarte ale pielii, pe cand un peeling face acelasi lucru dar nu implica frecare.
Acest gen de scrub (sare+ulei) este unul dintre preferatele mele, pentru ca simt cu adevarat ca functioneaza.


Ce spun producatorii?

Produsul este facut in Israel si este importat in Romania de catre Sano Romania SRL.Exista in 3 variante: Coconut Vanilla, Patchouly Lavender si  Ginger Lemon Grass. Eu l-am ales pe cel cu parfum de vanilie si nuca de cocos. Pe ambalaj scrie urmatoarele: " Gel de dus Crema cu efect exfoliant contine sare de mare si ulei de migdale care ajuta la inlaturarea celulelor moarte ale pielii. Curata, regenereaza si ofera pielii o senzatie placuta si catifelata"
Instructiuni de utilizare: Se maseaza pielea cu miscari circulare, apoi se clateste. Nu aplicati pe pielea iritata sau cu leziuni.


Ce spun eu? 

Compania ar trebui sa angajeze un alt traducator. Produsul nu se aseamana cu un "gel de dus" si nu este un gel de dus. Inainte de utilizare recomand spalarea pielii cu gelul de dus obisnuit si apoi masajul cu acest scrub.
Atentie! Nu trebuie folosit pe pielea iritata sau cu leziuni deoarece sarea.......ustrua!

Ingrediente: in marea majoritate naturale ca: sare, ulei de masline, ulei de migdale dulci, ulei de soia, ulei de seminte de jojoba dar mai sunt si parabeni si alte ingrediente "dubioase". Varianta cu lavanda continea insa ingrediente mai naturale, din cate imi amintesc.


PROS:
  • contine sare marina- un foarte bun exfoliant
  • contine uleiuri vegetale care hidrateaza pielea
  • imi lasa pielea extrem de catifelata 
  • nu mai am nevoie de o lotiune de corp dupa ce ies de la dus
  • cantitate mare
  • pret convenabil (cel mai mic pret de pe piata pentru un asemenea produs)
CONS:
  • ingredientele "dubioase": parabenii si alcoolii
  • ustura aplicat pe pielea cu leziuni
  • are mult prea mult ulei 
Ambalaj: un borcan imens de 760g, din plastic cu capac metalic
Expira: in 12 luni de la deschidere
Pret: in jur de 28 de lei
De unde l-am luat: din G'market Colentina (Obor)


Produse similare:

Despre gama de produse CREMA puteti citi aici. M-ar tenta si alte produse de la ei.
Voi ati intalnit gama asta prin celelalte supermarket-uri?

6 comentarii:

  1. hehe, esti noua in bransa :p Mult succes cu blogul, imi place prima ta postare, nu am vazut produsele acestea inca pe piata, chiar par interesante, eu folosesc pentru exfoliere zat de cafea combinat cu diferite tipuri de ulei de la plafar, asta pentru ca nu am gasit pe piata niciun produs destinat exfolierii cu adevarat interesant. O sa incerc, insa cu siguranta acest produs daca apare si la noi, in Timisoara, insa varianta cu mai putini parabeni..
    te pup, te adaug in lista mea de bloguri. Bafta la scris!!! :)

    RăspundețiȘtergere
  2. @Simona: da, mi-am luat inima in dinti si am inceput si eu sa scriu sperand ca o sa intereseze pe cineva. Si eu folosesc cafeaua mai mult ca tratament anticelulitic (poate o sa detaliez procedeul in urmatoarea postare).
    O sa te adaug si eu in lista mea si multumesc mult pentru comentariu.

    RăspundețiȘtergere
  3. cred ca miroase divin..vanilie+cocos..yummy

    RăspundețiȘtergere
  4. @ Let's make a diva: Daaaaa miroase foarte bine, tocmai de aceea l-am ales. Sunt curioasa sa l miros si pe cel cu ginger si lemon grass :D

    RăspundețiȘtergere
  5. aam avut, am folosit, mi se termina si..as vrea sa mai cumpar. stiti, va rog, unde pot gasi acester produse de ulei cu sare?
    mail-ul meu este cm_sarbu@yahoo.com
    astept vesti si multumesc

    ps am incercat sa caut pe site dar...fara succes. la firma amintita am gasit doar detergenti

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.

      Ștergere