duminică, 31 iulie 2011

REVIEW: Gerovital Sun, Emulsie de plaja SPF 30

Acum o saptamana am testat, pentru o zi , emulsia de plaja de la Gerovital cu SPF 30, cu protectie UVA si UVB. Nu am stat extrem de mult sa ma bronzez, insa mi-a protejat foarte bine pielea de arsuri. Ce mi-a placut cel mai mult la ea a fost faptul ca zonele corpului deja bronzate ( umerii, bratele), nu s-au inrosit, din contra, la sfarsitul zilei erau cu cateva nuante mai inchise decat dimineata.


Ce spun ei: 
Protejeaza eficient epiderma, previne aparitia arsurilor solare si imbatranirea prematura a pielii (deshidratarea excesiva, pete pigmentare etc). Emulsia are o textura usoara, rezistenta la apa, care asigura o absorbtie rapida in piele fara efect gras. Extractul organic de rodie si vitamina E confera produsului efect antioxidant, regenerant si hidratant. 
Nu contine parabeni si oxibenzona.
Utilizare: se aplica pe toata suprafata expusa radiatiilor solare, inainte de expunearea la soare.
Evitati contactul cu ochii.
Ingrediente: 

Ce spun eu: 
Protejeaza impotriva arsurilor solare. Din pacate nu am testat-o la mare sa vad cum se comporte in conditii "extreme" dar daca o sa o testez o sa fac un update la acest post. Nu are o textura usoara si nici nu cred ca e rezistenta la apa doarece pielea ramane uleioasa dupa aplicare, iar in contact cu apa pe piele apar niste reziduuri de la crema.











PRO: 
  • protejeaza bine impotriva arsurilor solare
  • hidrateaza foarte bine pielea
  • are un miros placut
 CONS: 
  • lasa pielea mult prea uleioasa si lipicioasa
  • daca uiti sa te speli pe maini si te freci la ochi o sa usture tare rau 
Ambalaj: flacon de 200 ml, valabil 12 luni de la deschidere..
Pret: aproximativ 23 lei

2 comentarii:

  1. si eu as fi vrut s-o testez..dar m -a atras alta lotiune de la cosmetic plant:))

    RăspundețiȘtergere
  2. @let's make a diva: eu de abia astept sa o termin. protejeaza destul de bine dar e mult prea uleioasa.

    RăspundețiȘtergere