marți, 26 iulie 2011

REVIEW: Lip Perfection Pencils by Oriflame

Creioanele de buze din gama Lip Perfection sunt unele dintre cele mai bune creioane de buze pe care le-am incercat. Prima nuanta cumparata a fost Nude Touch apoi am mai cumparat alte 2: Pink Punch si Red Love.


Ce spun ei:
Creion cu mină moale, cremoasă, care conturează precis buzele, subliniindu-le forma prin culoare rezistentă. Textura îmbogăţită cu emolienţi permite aplicarea şi conturarea uşoară şi comodă. Disponibil în cinci nuanţe.
Sursa: site Oriflame
Ce spun eu: 
Creioanele au o mina moale si se aplica foarte usor pe buze. Am citit pe site-ul Oriflame ca unele cliente ar fi avut probleme cu ascutirea lor insa eu am o ascutitoare noua. Daca nu aveti o ascutitoate buna, puteti pune creioanele pentru cateva minute la frigider pentru ca mina sa se intareasca putin.
Eu am 3 nuante, dupa cum am mai spus mai devreme. Sunt foarte multumita de nuantele: Nude Touch (o nuanta apropiata de cea a buzelor) si Red Love (un rosu clasic, ce merge de minune la un pin-up look) insa Pink Punck nu e rozul pe care il doream. 
PROS:
  • textura moale
  • rezistenta destul de mare
  • pret foarte rezonabil   
 CONS:
  • varietate mica de nuante
  • uneori pot usca putin buzele, daca nu au fost aplicate pe buze hidratate
Ambalaj: Creioane de 1g, fiecare
Pret: 14 lei, dar la oferta sunt 9 lei
De unde l-am luat: catalog Oriflame

7 comentarii:

  1. Super, mie imi plac mult creioanele de buze, dar de la Oriflame nu am incercat niciodata, toate trei imi plac in egala masura.
    Sa le porti cu placere!!

    RăspundețiȘtergere
  2. @Simona:am fost placut surprinsa de ele. Multumesc!

    RăspundețiȘtergere
  3. cred ca o sa-l incerc si eu pe red love:D

    RăspundețiȘtergere
  4. @Let's make a diva: incearca-l o sa il consideri perfect pentru un pin-up look, dupa cum am mai zis.

    RăspundețiȘtergere
  5. Loved these lip pencils...Though I get Oriflame products here..I never thought of trying their lip pencils before... thanks for the review..will try some from them now!! :)

    xoxo
    calicoaster
    www.beautydiaries.com

    RăspundețiȘtergere
  6. And your swatches are so cute...those little hearts!! <3 <3 <3

    xoxo
    calicoaster
    www.beautydiaries.com

    RăspundețiȘtergere
  7. @calicoaster: Try them , you won't regret it. Thanks!

    RăspundețiȘtergere