duminică, 24 iulie 2011

Tratament anti-celulita cu cafea

Celulita este inflamarea tesutului subcutanat, ce apare ca o complicatie a unor afectiuni sau independent. Aceasta inflamare este cauzata de acumularea toxinelor in organism.
Cauzele care determina aparitia celulitei pot fi de ordin digestiv (supraincarcare cu grasimi, sare, apa si glicogen ale celulelor adipoase), tulburari ale glandelor edocrine (dezechilibru hormonal ovarian) sau ale sistemului nervos simpatic (socuri emotionale).
Se spune ca aparitia celulitei este un proces fiziologic normal, care priveste 90% din femei. Si pentru ca nu fac parte din categoria fericitelor fara celulita, am cateva tratamente pe care le folosesc.


In ultima vreme am folosit acest tratament cu cafea.
Ingrediente: 
2 linguri de cafea (nu conteaza tipul)
2-3 linguri de ulei***

***Uleiul folosit depinde de preferintele voastre sau de ce gasiti prin casa. Puteti sa folositi doar un singur tip de ulei sau o combinatie. Eu am folosit urmatoarele:

  • ulei de masline extravirgin
  • ulei de samburi de struguri
  • ulei de migdale dulci
Preparare: 
Se amesteca cele 2 ingrediente avand grija sa nu avem foarte mult ulei in compozitie.
Se lasa cateva minute (pana cand gasim noi folia alimentare, cea transparenta, o foarfeca si facem un dus)

Aplicare:
Dupa dus, pe pielea curata si inca umeda se aplica amestecul prin miscari circulare, pe zonele cu probleme: coapse, fese si burta. Aceasta operatiune trebuie facuta  in cada sau in cabina de dus pentru ca o sa cada foarte multa cafea pe jos.
Dupa ce am terminat masajul, clatim cada/cabina de dus, ne clatim pe picioare (doar gambe) si ne "bandajam" atent cu folie alimentara fara sa ramana nici o particica libera.
Luam un halat pe noi si asteptam in jur de 15-20 de minute (depinde cat timp avem). De obicei eu stau in jur de 30 de minute pentru ca de multe ori incep sa fac ceva (scriu o postare, ma uit pe bloguri sau pe youtube :D).

Dupa ce au trecut aceste minute tratamentul se clateste. Se umezesc mainile si se maseaza pielea prin miscari circulare. 
Daca a mai ramas compozitie se poate folosi drept scrub, masandu-l pe tot corpul, insistand pe zonele cu celulita.

Efecte:
  • zonele pe care am aplicat tratamentul s-au inrosit (semn ca functioneaza)
  • pielea ramane extrem de catifelata

4 comentarii:

  1. si eu am asa ceva si imi place mai mult decat orice scrub anticelu din comert..eu am pus zahar/sare de mare/cafea/ulei masline...si e super..si miroase super:X

    RăspundețiȘtergere
  2. @Let's make a diva: si mie imi place mirosul de cafea. Inainte de ea foloseam zahar/malai (inmuiat in lapte si combinat cu gelul de dus). Am decis sa folosesc cafeau sa vad ce efect anticelulitic are.

    RăspundețiȘtergere
  3. Eu folosesc zat de cafea, cu cafea simpla nu am incercat, si am incercat si malai cu lapte.

    RăspundețiȘtergere
  4. @Butterfly eu nu folosesc zat de cafea pentru ca nu beau licoarea asta ;)) iar mie cafeaua mi se pare mult mai puternica decat zatul plus ca zatul mai contine apa si nu iese un amestec omogen daca mai adaug ulei.
    Malaiul mi se pare un pic prea abraziv, prefer sa folosesc zahar alb sau brun...lasa pielea ffffff catifelata.

    RăspundețiȘtergere