joi, 18 august 2011

Comanda ELF

Saptamana trecuta am profitat de promotia cu transportul gratuit de la Elf si mi-am ales cateva produse: 


Spre rusinea mea nu am nici o pensula pentru Blending si nici una pentru aplicarea fardului in coltul exterior    (Pensula „Defining Eye” )....asa ca mi le-am comandat. 
Prima impresie: Arata foarte bine, sunt moi, nu le-a cazut parul la spalare. Pensula de blending este mai groasa decat ma asteptam si blenduieste foarte bine culorile, iar cealalta aplica foarte frumos fardul in coltul ochiului.

Am vrut sa incerc genele false individuale, pentru ca mi se par mai subtile si le pot folosi chiar si atunci cand port ochelari (sper!)
Prima impresie: Am rasuflat usurata cand am vazut ca flaconul de lipici este plin (sper sa fie si bun). Sunt putine manuchiuri de gene (18)....dar la pretul asta nu ar trebui sa comentez iar unele nu sunt tocmai perfecte.


Am primit un cadou: Fard de ochi Duo - crema in nuanta Mocha Swirl. A fost o surpriza placuta, dar nu cred ca il voi folosi foarte des pentru ca fardul crema nu se intelege foarte bine cu pleoapele uleioase. 
Prima impresie: culorile sunt extrem de bine alese...nu ma gandeam niciodata ca un lila se potriveste atat de bine cu moro si m-a inspirat azi si am creat un machiaj cu aceste culori. Am folosit nuanta de lila in centrul pleoapei si a intesificat foarte mult nuanta de lila aplicata deasupra.




Am vrut sa incerc servetelele matifiante pentru ca nu ma mai multumeau servetele obisnuite.
Prima impresie: Absorb foarte bine sebumul si nu sterg machiajul.



De mult imi doream un blush roz si mi-am luat fardul de obraz in nuanta Shy. 
Prima impresie: este extrem de mic, nu foarte pigmentat si cred ca se potriveste de minune pe o piele foarte deschisa.


Niciodata nu am prea multe rujuri ;)) E ciudat, avand in vedere faptul ca acum cateva luni nici nu foloseam astfel de produse de buze. Am vrut un roz si am ales nuanta Classy.
Prima impresie: Nuanta este una mai deschisa decat ce se vede in tub, miroase bune, pare hidratant dar rezista, ca orice ruj, pana mananci.

  
  

Si trebuia sa incerc si primerul. Este varianta normala dar vrea sa il iau si pe cel din gama minerala.
Prima impresie: Eram sceptica la inceput dar efectul a fost oarecum uimitor. L-am aplicat la ora 8 dimineata iar fardul a inceput sa se stranga pe pleoape pe la ora 17. E o mare diferenta pentru mine pentru ca am pleoape uleioase si nici un machiaj nu rezista mai mult de 2-3 ore. As vrea sa vad cum se comporta pe calduri tropicale...poate o sa am noroc si o sa l testez si in conditii extreme, zilele astea.


2 comentarii: