vineri, 12 august 2011

REVIEW: Farmec, Demachiant pentru ochi si buze

Este primul demachiant bifazic pe care il incerc si va spun sincer ca nu o sa-l mai schimb prea curand.

Ce spun ei: Demachiant pentru ochi si buze, pentru machiajul rezistent la apa. Pentru ten uscat si sensibil. 
Special conceput pentru machiajul waterproof si rezistent.
Produsul:
  • indeparteaza machiajul si impuritatile usor si rapid
  • nu lasa urme de grasime
  • confera o senzatie placuta de hidratare
Utilizare: Se agita produsul inainte de fiecare utilizare.
Produsul se aplica zilnic cu ajutorul unui disc demachiant, tamponandu-se zonele machiate.

Ce spun eu: Daca e pentru ten si buze de ce este recomandat tenului sensibil? Si de ce ma sfatuiesc sa-l aplic zilnic...daca nu sunt machiata in ziua aia ?
As schimba un pic descrierea dar demachiantul asta chiar face ceea ce spune. Oricum pentru mine are un mare avantaj pentru ca indeparteaza foarte bine machiajul. Fiind un demachaint bifazic este format din 2 lichide: unul asemanator apei si altul asemanator uleiului
Eu agit foarte bine sticla si il aplic cu ajutorul unei dischete demachiante pe ochi, tin pentru cateva secunde pentru ca tot machiajul sa se inmoaie si sterg cu miscari delicate. La fel procedez si pentru buze.
L-am incercat doar o data pe fata pentru ca eram curioasa sa vad cum indeparteaza fdt Revlon Colorstay si l-a demachiat bine. Insa nu vreau sa-l folosesc pe ten pentru ca, desi ma spal cu un gel de curatare si indepartez orice urma de ulei, nu imi place ideea de a pune ulei pe fata, mai ales Paraffinum Liquidum.

Ingrediente: Aqua, Paraffinum Liquidum, Isopropyl Miristate, Cyclomethicone, Glycerin, Panthenol, Echinacea Purpurea Extract, Propylene Glicol, Polyaminopropyl Biguanide, C.I. 61565

PRO: 
  • indeparteaza foarte usor atat machiajul rezistent cat si pe cel waterproof
  • hidrateaza foarte bine zona ochilor si cea a buzelor, deci previne aparitia ridurilor
  • dupa ce l-am folosit ochii nu m-au usturat si  nu s-au inrosit
  • raportul calitate/pret este excelent
CON: 
  • lasa o senzatie uleioasa pe piele
Este ambalat intr-o sticluta de plastic de 150 ml. 
Este valabil 12 luni de la deschidere.
L-am cumparat din DM si a fost in jur de 8 lei.

2 comentarii:

  1. Asta e preferatul meu... iar senzatia aia uleioasa o sterg cu un demachiant normal si am scapat :D

    RăspundețiȘtergere
  2. @Alexandra: Eu acum sunt linistita...mi-am gasit demachiantul perfect pt ochi si buze-ca asa il folosesc mai mult. O sa-l cumpar in continuare.

    RăspundețiȘtergere