joi, 18 august 2011

REVIEW: Perie de masaj anticelulitic

Se spune ca pentru un mai bun rezultat, o crema anticelulitica trebuie aplicata printr-un masaj, cu cat mai lung, cu atat mai bine. Inainte de a cumpara acesta perie imi era foarte lene sa imi fac acel masaj anticelulitic....nu rezistam mai mult de 3 minute. Totul s-a schimbat de cand am acest dispozitiv si uneori masajul meu trece chiar si de 10 minute.

Ce spun ei: Masajul cu această perie şi cu gelul anticelulitic îmbunătăţeşte textura şi fermitatea pielii şi ajută la îndepărtarea stratului de celulită, stimulând în acelaşi timp circulaţia sanguină. Pentru a obţine cele mai bune rezultate, se foloseşte împreună cu gelul anticelulită. Se masează coapsele, şoldurile şi fesele, prin mişcări circulare.
Ce spun eu:  Chiar se observa o diferenta intre aplicare normala a cremei anticelulitice si masajul cu aceasta perie. In primul rand, dupa cateva minute de masaj, pielea chiar se inroseste si uneori "arde"- nu e o senzatie neplacuta, ci simt ca gelul anticelulitic functioneaza mai bine. In al doilea rand, ma simt extraordinar de bine dupa un astfel de masaj (ma refaxeaza stimuland circulatia sanguina dar ma si bucura ca aplic corect gelul anticelulitic ;)) ). Celulita nu o sa dispara niciodata din zonele cu probleme, insa masajul cu aceasta perie imbunatateste considerabil textura si aspectul pielii.
Peria asta este destul de unica  pentru ca este formata din plastic, invelit cu un material cauciucat. Perii si protuberantele acelea nu sunt tari ci moi si fac un masaj foarte bun zonelor cu celulita. Nu trebuie insa sa exageram cu masajul pentru ca va puteti invineti (mie mi-a aparut o vanataie mica mica pe coapsa si cred ca e de la excesul de zel ).


PRO: 
  • imbunatateste textura pielii
  • stimuleaza circulatia sanguina
  • este perfecta pentru fetele care nu se dau in vant dupa masajul anticelulitic
  • poate fi folosita atat in zonele cu celulita, cat si pe tot corpul pentru un masaj relaxant
CON:
  • nu este disponibila in fiecare catalog (eu am luat-o din flyerul cu oferte la 25 de lei)
  • pretul mi se pare mare (chiar si la oferta) 

    5 comentarii:

    1. Sounds interesting! Great review :D
      http://rakhshanda-chamberofbeauty.blogspot.com/

      RăspundețiȘtergere
    2. @Alexandra: Ai noroc....apare in catalogul urmator ;))

      RăspundețiȘtergere
    3. eu am luat-o din auchan, e pana in 10 lei

      RăspundețiȘtergere