joi, 1 septembrie 2011

Favoritele lunii august

Luna asta am folosit foarte mult urmatoarele produse:

  • Giordani Gold VIP Volume Mascara in nuanta: Maro. Are un review aici.  Sunt extrem de fericita pentru ca am primit cadou si varianta pe Negru a rimelului si ma face sa nu mi para rau ca cea pe care o am eu acum se termina. 
  • Eyelid Primer de la ELF: am gasit intr-adevar ceva care imi face machiajul sa dureze mai mult de 2 ore. L-am testat atat in zile caniculare cat si in zile mai racoroase si am fost multumita de el. 
  • Gloss Avon Plum Pout in nuanta Pinck Pucker: se simte extraordinar de mentolat pe buze si il face perfect in zilele de vara. Nu am observat mari efecte asupra volumul buzelor, mai ales ca isi pierde "aroma" dupa 30 de minute dar mie imi place mult de tot. 
  • Eye shadow trio de la Oriflame in Smokey Brown (mat): l-am folosit cam in fiecare zi a lunii pentru ca nuanta cea mai deschisa este o culoare extrem de frumoasa care ilumineaza privirea (o folosesc mereu in coltul interior al ochiului si pe arcada), maro-ul este perfect pentru conturarea sprancenelor iar nuanta mai inchisa este foarte buna cand vreau sa-mi conturez ochii.
  • Trio de la wet&wild in Mojave Mauves (sidefat) a fost si el intens folosit. Este singura mea paleta de farduri care rezista si fara primer cam 5-6 ore.
  • Dispozitiv electric de curbare a genelor de la Oriflame. Dupa ce mi-a trecut frica de el  ;)) mi-am dat seama ca este de mii de ori mai bun decat banalul clestisor de gene. Daca va intereseaza o sa-i fac un review curand. 
  • Pensula Dubla "No Name": capatul angled il folosesc pentru umplerea sprancenelor si conturarea ochilor. Este perfecta....si am dat doar 4 lei pe ea. ;))
  • Cele 2 pensule de la ELF (pe care am uitat sa le pozez) dar le gasiti in postarea asta.


  • Demachiantul de la Farmec despre care puteti citi un review aici
  • Gelul de curatare Pure nature de la Oriflame cu tea tree si rozmarin: imi place extram de mult pentru ca imi lasa tenul curat si nu imi usuca fata. Il folosesc cu: 
  • Peria de fata de la Oriflame. Avand tenul extrem de gras am nevoie de fiecare data cand ma spal de o exfoliere blanda- lucru pe care acesta perie il face cu succes.
  • Balsamul si Sprayul bifazic de la Pantene Pro-V din gama Aqua Light despre care puteti citi aici.
Daca va intereseaza review-uri mai detaliate despre produsele mele preferate din luna august lasati un mesaj cu ce ati vrea sa aflati.

5 comentarii:

  1. Doamne , clar trebuie sa imi cumpar demachiantul de la Farmec! Prea multa lume i-a facut un review pozitiv..

    RăspundețiȘtergere
  2. @Oanna: pai demachiaza foarte bine rimelul si rujul de orice fel, nu ma ustura ochii de la el si are un pret bun.

    RăspundețiȘtergere
  3. Hey, sincer nu am mai auzit de acel dispozitiv electric de curbare a genelor:))) Functioneaza? I-ai putea face un review? :D
    :*
    http://dexxy.blogspot.com/

    RăspundețiȘtergere
  4. Spay ul Pantene mi-a placut si mie foarte mult,deja e pe terminate tubul,trebuie sa imi mai iau!Demachiantul Farmec e divin,pacat ca nu gasesc produse Farmec aici.Mie nu mi-a placut asa mutl trio ul de la Wet' wild... il am pe alte nuante ce e drept,dar oricum.Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  5. @Dexxy: Functioneaza. ;)) O sa-i fac un review zilele astea. :*
    @ Andreea: Prababil ca sunt si alte produse similare celui de la farmec acolo unde esti. Stiu ca la dm si la sephora se gasesc astfel de demachiante dar sigur nu sunt la acelasi pret. Trio-ul e super..probabil ca difera pigmentatia la unele palete. :*

    RăspundețiȘtergere