sâmbătă, 10 septembrie 2011

REVIEW: Dispozitiv electric de curbare a genelor

Nu am fost niciodata multumita de genele mele dar cu timpul am invatat sa le accept asa cum sunt, am descoperit rimelul, clestisorul pentru curbarea genelor si apoi acest dispozitiv. L-am luat din catalogul Oriflame la oferta pentru ca eram curioasa sa vad ce diferenta este intre el si clestisorul normal.
Ce spun ei: Pentru gene mai lungi şi mai arcuite, foloseşte dispozitivul electric pentru curbarea acestora. Funcţionează cu 2 baterii AAA (nu sunt incluse). Argintiu cu roz. ABS, silicon, placă PCB, cupru. Descrierea este luata de aici.

Dispozitivul de curbare a genelor. Partea ce curbeaza genele isi schimba culoarea din roz in alb, pe masura ce se incalzeste.

Ce spun eu: Folosindu-l, genele par mai lungi pentru ca sunt curbate de la baza si pe toata lungimea lor. Dupa cum vedeti este mult mai mare decat cu clestisor de gene si foloseste caldura pentru a le curba (principiul ondulatorului de par). Se foloseste doar pe genele fara rimel, caldura ar topi rimelul si nici nu vreau sa  ma gandesc la ce ar iesi ;)).
Dispozitivul curbeaza genele atunci cand butonul argintiu este presat in sus. In a doua poza se poate observa faptul ca exista 2 suprafete care curbeaza genele (una le curbeaza de la baza, cealalta pe lungime).
 Diferentele intre clestisorul de gene si acest dispozitiv:


Clestisor pentru curbarea genelor
Dispozitiv electric de curbare a genelor
Foarte mic, incape cu usurinta intr-un portfard
Foarte mare si butucanos
Are un pret extrem de mic (ultima oara am platit 10 lei pe un clestisor si o rezerva)
Pretul este cam mare: 60 de lei (pretul intreg) dar este mereu la oferta si l-am luat la 30 lei
Curbeaza genele imediat (in 20 de secunde imi curbez genele de la ambii ochi)
Imi ia cam 2 minute sa-mi curbez genele pentru ca il aprind si il las 30 de secunde sa se incalzeasca si il folosesc apoi 30-40 de secunde la fiecare ochi.
Dupa indelungi folosiri trebuie schimbata banda de cauciuc (pe care nu o gasesc niciodata si imi cumpar mereu alt clestisor)
Il am de 3-4 luni si nu am observat nici o uzura, in afara de faptul ca zdrangane ceva in el ;))
Daca nu sunt atenta si nu il folosesc corect imi pot rupe genele
Nu rupe genele si cred ca nici nu le arde pentru ca temperatura partilor care curbeaza genele nu este mare
Nu curbeaza genele intr-un mod natural (eu am genele foarte scurte si pot ondula genele doar la baza lor) 



Daca folosesc mascara normala, onduleul genelor nu se mentine foarte bine
Curbeaza genele intr-un mod foarte natural pentru ca nu le curbeaza doar de la baza ci le curbeaza si pe lungime. Desigur pot sa fac asta si cu un clestisor, dar mi-e foarte greu pentru ca am genele scurte.

Onduleul genelor se mentine chiar daca folosesc mascara normala

 Rezultatele folosiri dispozitivului de curbat gene:
Gene naturale
Gene curbate o data (30 de secunde)
Gene curbate a doua oara ( inca 20 de secunde)
Si asa arata genele dupa ce le dau cu rimel si ma machiez :

Concluzii: 
Desi are cateva defecte: este facut dintr-un plastic prost,  nu pare prea rezistent si mi se pare ca are un pret cam mare pentru felul in care este facut, functioneaza extrem de bine si de cand il am nu am mai folosit clestisorul de curbat gene.

9 comentarii:

  1. wow pare super tare:X
    insa mie cred ca mi arfi tare frica sa l folosesc..nu arde?cum intra genele acolo?sunt cam grea de cap cu noutatile astea:-S
    :))oricum rezultatul e super

    RăspundețiȘtergere
  2. Merci pt review:D sunt curioasa sa il incerc, desi trebuie sa recunosc ca pare putin cam infricosator, dar sigur m-as obijnui cu el:)))
    Te pup:*

    RăspundețiȘtergere
  3. @Let's make a diva: Nu arde deloc, l-am testat: l-am lasat sa se incinga un minut si apoi am pus mana pe partea care curbeaza genele si nu arde, se simte caldut doar. Functioneaza pe acelasi principiu ca un clestisor de intors gene, nimic complicat (pui genele intre partea gri si cea rosie/alba-cand se incalzeste- si apesi in sus de butonul argintiu.
    @Dexxy: Cu placere! Merita, mie imi place mult. Si eu m-am speriat de el la inceput pentru ca arata mai ciudat dar acum il folosesc mereu. Pup si eu!

    RăspundețiȘtergere
  4. Nu vreau sa par ciudata, dar cand vad chestii din astea ma apuca panica:))parca as incerca sa ma torturez. Bravo tie ca ai curaj sa-l folosesti!

    RăspundețiȘtergere
  5. @Alina: Asa sunt eu mai curajoasa de felul meu :)))
    Lasand gluma la o parte depinde de cat de nemultumita esti de genele tale...se pare ca eu sunt extrem de nemultumita din moment ce folosesc fie clestisorul de intors gene, fie dispozitivul asta.

    RăspundețiȘtergere
  6. Da, cred. Nu pot spune ca sunt nemultumita de genele mele asa ca nu am simtit nevoia acuta de a schimba ceva la ele. Atata timp cat te descurci si nu ti-e frica sa-l folosesti e ok.


    Facem un link-exchange?

    RăspundețiȘtergere
  7. @Alina: Sigur! Te adauga acum in lista.

    RăspundețiȘtergere
  8. Si eu te adaug! Esti o scumpa. kiss!!

    RăspundețiȘtergere