sâmbătă, 24 septembrie 2011

REVIEW: Londa Trend Dynamic Volume Hairspray

De la un fixativ vreau sa nu imi incarce foarte mult parul, sa nu mi-l faca sarmos si nici sa nu lase "urme" pe firele de par dupa ce este indepartat prin pieptanare.
Momentan am gasit doar 2 astfel de produse: fixativul de la DM ( cel cu ambalajul gri si capacul...albastru sau mov) si acest fixativ de la Londa:  Dynamic Volume Hairspray. 
 Ce spun ei: 
  • nu iti incalceste parul
  • ofera protectie impotriva razelor UV
  • extra strong hold
  • aplicati pe par de la distanta de 20-30 cm sau folositi pentru a evidentia anumite suvite
  • aplicati la radacini pt marirea volumului
Ce spun eu: Nu stiu ce sa spun despre incalcitul parului....pentru ca toate fixativele functioneaza pe principiul fixarii parului in forma dorita iar atunci cand il indepartez prin pieptanare imi simt parul incalcit, mai incurcat decat atunci cand nu folosesc fixativ. Eu imi simt parul asa pentru ca il tapez mai intai si e normal sa fie mai greu de descurcat. Insa nu simt ca imi face parul extrem de aspru, ceea ce imi place. Nu cred insa ca ofera protectie UV...nu vad cum. Imi fixeaza coafura destul de bine si rezista chiar si pe o vreme mai urata (mult vant). Nu l-am aplicat niciodata la radacina...dar daca o sa o fac o sa revin cu un update.

Sfat: In postarea anterioara v-am povestit ca parul meu este fin si nu are deloc volum. Ca sa obtin volum imi tapez parul in crestetul capului si apoi imi dau cu fixativ, nu in crestet ci pe varfurile portiunii deja tapate. Nu il aplic in crestetul capului pentru ca nu imi place aspectul pe care il da parului, iar unele fixative ingreuneaza parul si volumul dispare.
Sper sa intelegeti ideea...
CE IMI PLACE:
  • fixeaza coafura foarte bine
  • nu ingreuneaza parul, nu il incarca
  • se indeparteaza foarte usor, prin pieptanare si nu raman reziduuri in par
  • nu aspreste extraordinar de mult parul
CE NU IMI PLACE: 
  • -
Ambalaj gri cu turcoaz de 250 ml. 
Pretul este intre 10 si 15 lei

4 comentarii:

  1. Si eu folosesc fixativul in acelasi mod ca si tine, merci de review, o sa il incerc si eu... :)

    RăspundețiȘtergere
  2. @Simona:Cu placere. Ma bucur ca ai inteles ce vroiam sa arat ;))

    RăspundețiȘtergere
  3. Răspunsuri
    1. Nu. Daca nu folosesti o cantitate extrem de mare...nu il lasa lipicios...iar de slinos nici nu se pune problema. Trebuie sa il aplici de la 20-30 de cm distanta ca sa se poata intinde uniform si intr-o cantitate mica.

      Ștergere