vineri, 16 septembrie 2011

REVIEW: Nivea Styling Mousse Volume Sensation

Eu am parul  gras la radacina, un pic uscat la varfuri, fin, destul de rar (probabil pentru ca e fin) si fara volum. Mereu am incercat sa il fac sa para mai....des, plin de volum si am vazut ca spuma de par este solutia ideala pentru problema mea. 
Nivea Styling Mousse Volume Sensation este o spuma de par cu grad de fixare Extra Strong (4) imbogatita cu o formula de protectie termica (thermo care formula) ce promite volum parului. 
Este una dintre cele mai bune produse de acest gen pe care le-am incercat. 

Ce spun ei: 
  • fixare de durata si aspect natural al parului
  • fixare extra puternica si volum dublu
  • dubleaza volum parului tau
  • fixeaza coafura intreaga zi
  • transforma caldura uscatorului in ingrijire
Ce spun eu: Nu pot sa ma pronunt asupra gradului de fixare pentru ca mi se pare ca toate spumele de par au acelasi grad de fixare, insa chiar da un aspect natural parului pentru ca nu il imbacseste si nu il ingrasa mai repede. Am observat ca da foarte mult volum parului si de aceea imi place asa de mult. Cat depre transformarea caldurii uscatorului in ingrijire...nu pot sa zic ca am vreo metoda de a afla daca e adevarat sau nu pentru ca folosesc foarte mult uscatorul de par care este mai bland decat placa. 

De obicei o folosesc dupa fiecare spalare a parului. Imi las parul sa se usuce cateva minute, pentru a nu fi imbibat cu apa si apoi aplic spuma pe radacini si pe varfuri. Am observat ca functioneaza mai bine daca parul este cat de cat uscat si daca folosesc o cantitate mica. Pentru mai mult volum, folosesc uscatorul de par si imi usuc parul tinand capul in jos. Cel mai mult volum se obtine atunci cand uscam parul in directia opusa celei naturale. Imi intorc varfurile cu o peria rotunda si am terminat.
UPDATE: Am folosit-o si pe parul uscat si mi-a dat acelasi volum ca atunci cand o foloseam pe parul umed. Am aplicat-o la radacini si apoi pe varfuri, am aranjat parul folosind uscatorul si o perie rotunda si am fost foarte multumita de rezultat.

CE IMI PLACE:
  • nu ingrasa parul
  • da volum parului
  • fixeaza bine coafura
  • nu am facut matreata de la ea 
CE NU IMI PLACE: 
  • ingrasa parul doar daca folosesti mult prea mult produs (valabil pentru toate produsele pentru par) 
Ambalaj bleu cu turcoaz specific gamei Volume Sensation cu 150 ml de produs.
Nu am gasit pe ambalaj informatii despre data expirarii.
Pret: in jur de 15 lei.

2 comentarii:

  1. Pe asta nu am folosit-o niciodata...parca nicio spuma de par nu mai imi place in prezent... :(
    O sa ii vina si ei randul! :P
    merci de review! :)

    RăspundețiȘtergere
  2. @Simona: Eu am luat-o pentru ca am confundat-o cu spuma londa trend care are ambalajul asemanator ;)). Pana la urma a ajuns sa imi placa. Sper sa va intelegeti bine :p Cu placere :*

    RăspundețiȘtergere