luni, 3 octombrie 2011

Am testat: BIO Detox de la Bourjois

In curand o sa mi se termine fondul de ten (Revlon Colorstay pt ten gras) si am incercat saptamana trecuta fondul de ten BIO Detox de la Bourjois.


Ce spun ei: BIO Detox este un produs organic certificat ECOCERT, avand proprietatea de a apara tenul de efectele poluarii prin complexul sau care reda prospetime, vigorare si detoxifiere tenului. O formula anti-poluare imbogatita cu oxigen si extracte de clorofila, anti-radicali liberi si pigmenti minerali anti-imperfectiuni. O formula usoara cu grad ridicat de acoperire care se asociaza tenului intr-o senzatie usoara, proaspata.
Ingrediente: Clorofila – bogata in oxigen, avand efect anti-poluare; Extracte de ceai alb – anti-radicali liberi; Pigmenti Minerali – anti-imperfectii. 
Un parfum delicat care evoca un aer proaspat, al unui univers vegetal.

Ce spun eu: Are cea mai frumoasa descriere pe care am citit-o vreodata. Parca as citi despre o crema. 
Nu ma pot pronunta asupra acestor efecte pentru ca l-am folosit doar de 3 ori. 
Este ambalat intr-un flacon de sticla de 30 de ml care are pompita. 
Are foarte multe nuante si poti gasi cu usurinta nuanta potrivita. 
Am folosit de fiecare data 1 pompita jumatate pentru a-mi acoperi atat fata cat si gatul. 
Textura este una cremoasa (mai cremoasa decat cea a Colorstay-ului) iar aplicat pe fata se transforma in pudra. 
Trebuie intins foarte bine pentru a nu ramane portiuni "fainoase" si nici nu il poti reaplica pe zonele cu probleme pentru ca incarca prea mult tenul. 
Acoperirea este medie insa are o bila neagra pentru rezistenta: se ia pe maini, pe telefon, pe haine. 
Are un finish mat care rezista, pe un ten foarte gras, cam 2 ore.
Dupa 8 ore am simtit ca nu mai am fond de ten pe fata si se vedeau unele portiuni unde acesta era sters.


Ingrediente: Aqua,Camelia Sinesis Leaf Water, Dicaprylyl Carbonate, Cypric/Capric Triglyceride, Silca, Glycerin, Alcohol, Octyldodecanol, Simmondsia Chinesis Seed Oil,Glyceryl Stearate, Lauryl Laurate, Oryza Sativa Hull Powder, Polyglyceryl-2 dipolyhydroxystearate, Hordeum Vulgare Extract, Sodium Stearoyl Glutamae, Microcrystalline Cellulose, Benzyl Alcohol, Glyceryl Caprylate, Xanthan Gum, Parfum, Cellulose Gum, Citric Acid, Tocopherol, Glycine Soja Oil, Dehydroacetic Adic, Potassium Hydroxide, Sodium Benzoate, Sodium Phytate, Potassium Sorbate, Benzyl Salicylate, Camellia Sinesis Leaf Extract, Dextrin, Moringa Petrygosperma Seed Extract, Limonene
May Contain: Mica, CI 77007, CI 77491, CI 77499, CI 77891, 089MV 004-1
 
PLUSURI: 
  • este organic
  • flaconul are pompita, ceea ce il face igienic si foarte usor de dozat 
  • este cremos si se intinde foarte bine pe fata
  • are un finish mat 
  • are o acoperire medie
  • este o promotie in Cora si este la 35 lei fata de pretul intreg de 65 
MINUSURI:
  • nu este rezistent (se ia pe maini, pe telefon, pe haine)
  • nu pastreaza tenul mat chiar daca folosesc o pudra peste
  • nu recomand sa-l reaplicati pe portiunile cu probleme pentru ca incarca tenul
  • pentru ceea ce face, pretul intreg (65 lei) mi se pare extrem de mare
NOTA: 6/10

VERDICT: 
Nu l-am cumparat chiar daca am fost foarte incantata de descriere si de oferta. Mi se pare mult inferior Colorstay-ului.
Il recomand insa celor cu tenul normal, poate si celor cu tenul mixt daca este folosita o pudra extrem de matifianta in zona T sau daca tenul nu produce asa de mult sebum.

4 comentarii:

  1. mda, slabut, cam ca toate fondurile pt ten gras...ce-o fi asa greu sa gaseasca o formula care sa perminta rezistenta mai mare de 3-4 ore?

    RăspundețiȘtergere
  2. @Alexandra: Probabil nu au gasit-o pentru ca trebuie sa folosesca nulte ingrediente nu tocmai ok...uita-te pe lista de ingrediente ale Colorstay-ului si o sa te apuce groaza. Colorstay-ul este singurul fond de ten de care sunt....oarecum multumita pentru ca are acoperire mare si rezista super bine pe ten. Uneori imi luceste fata, dar asta se intampla dupa vreo 5-6 ore.

    RăspundețiȘtergere
  3. Efectul mat nu se pastreaza din cauza alcoolului la pozitie de cinste in ingrediente. Pacat ca se lauda ca e bio, in afara de cateva extracte de mica concentratie nu are nimic benefic. Plus ca se auto contrazic: bagam in el oxigen si antiOXIDANTI?

    RăspundețiȘtergere
  4. @MooNy: :)) Daca am cumpara produsele doar datorita descrierilor am ajunge leftere... Din cate tin eu minte si Colorstay-ul contine foarte mult alcool(miroase a spirt chiar) dar se pastreaza mat pe ten mai mult decat cel de la Bourjois. Cat despre ingredientele celui din urma....cica e certificat ECOCERT.

    RăspundețiȘtergere