vineri, 7 octombrie 2011

Favoritele lunii septembrie

Luna asta am folosit mult mai multe produse de make-up decat in celelalte luni. Astfel, pe langa cele 2 pensule de care v-am vorbit data trecuta( Elf Blending Eye+Elf Defining Eye si pensula Angled), mi-au placut extrem de mult urmatoarele produse: 

Fondul de ten Revlon Colorstay, Pudra Revlon Colorstay si Perlele bronzante de Oriflame au fost o combinatie extrem de frumoasa si naturala pentru aceasta luna.

Atunci cand sebumul si-a facut de cap am folosit servetelele matifiante de la elf, la care am facut un review aici.
Mi-a placut extrem de mult primerul de la Elf despre care am scris aici. Iar in materie de farduri am folosit aceste truse "no name" care au niste culori perfecte pentru toamna:

Pentru machiajul buzelor am folosit cel mai mult Luciul de buze de la Avon, cel cu efect de marire in nuanta Pink Pucker (favoritul de luna trecuta). Locul 2 revine Rujului Triple Core de la Oriflame in nuanta Ravising Rose care este un ruj extrem de hidratant. 

Pe locul 3 este Rujul True Color de la Flormar in nunata 90 Matte. Este o nuanta destul de dificil de purtat pentru ca e o combinatie intre roz si portocaliu ( prima poza este facuta cu blit, cealalta fara) : ziua o port cu mult blush iar noaptea cu un smokey eye. 

Acestea au fost favoritele mele luna aceasta. 
Ale voastre care au fost?

9 comentarii:

  1. Imi plac foarte mult ambele truse de farduri, sunt foarte pigmentate, rujurile iti vin bine, ultumul mi se pare cel mai dragut! :)

    RăspundețiȘtergere
  2. vreau si eu un fdt revlon !:)
    prea multa lume vorbeste despre el :)

    RăspundețiȘtergere
  3. @Simona: Multumesc!
    @Oanna: Multumesc!
    @Daria: ti-l recomand daca ai tenul gras pentru ca este singurul fond de ten care imi rezista pe fata. Sper sa va intelegeti bine! ;)

    RăspundețiȘtergere
  4. Hei,mi-ai dat un comment cu disqus si ai adresa blogului gresita: "http://www.jurnaldebeaty.blogspot.com"
    Sper ca ai inteles ce am vrut sa iti spun,te pup!

    RăspundețiȘtergere
  5. am avut si eu perlutele bronzante. mi-au placut:)

    RăspundețiȘtergere
  6. @Oanna: Da am inteles. O sa corectez la urmatorul comentariu. Ms. :*
    @Alina: Sunt foarte ok...mereu le folosesc pe ele si nu blushurile.

    RăspundețiȘtergere
  7. Ft tare!Imi plac foarte mult perlutele bronzante!

    RăspundețiȘtergere