vineri, 28 octombrie 2011

REVIEW: Coconut & Ricemilk Nourishing Hair Mask

Desi v-am povestit acum o luna ca parul meu a devenit un pic uscat pentru ca l-am decolorat vara aceasta, acum a revenit la starea lui initiala: gras la radacina si normal la varfuri. De obicei nu foloseam o masca hranitoare, in afara de cea de la Kallos cu placetenta si aceea doar o data pe luna, insa am simtit nevoia de mai multa hidratare si am luat-o pe cea de la Oriflame cu nuca de cocos si lapte de orez.


Ce spun ei: Mască hrănitoare pentru păr, o formulă cremoasă cu extracte naturale din nucă de cocos şi lapte de orez, care îngrijesc, parfumează şi conferă strălucire părului. Întinde o cantitate mică pe părul umed, piaptănă-l, lasă să acţioneze timp de cinci minute şi clăteşte din abundenţă cu apă.(sursa


Ce spun eu: Masca este intr-adevar hranitoare insa nu am observat ca mi-a reparat varfurile acealea uscate si decolorate (le-a hidratat destul de putin). Are consistenta unei creme mai groase si se consuma destul de greu. Desi uneori am abuzat de ea, folosind o cantitate mult mai mare, in perioada in care parul meu era uscat, nu mi l-a ingrasat (in prezent, daca o aplic la radacina, mi-l ingrasa). Are un miros extrem de frumos, a nuca de cocos insa nu am observat ca da stralucire parului.

PLUSURI:
  • excelenta pentru parul normal pentru ca ii confera hidratare
  • buna pentru parul gras daca este clatita foarte bine dupa ce e aplicata doar pe varfuri
  • miroase excelent
  • lasa parul foarte catifelat
MINUSURI:
  • daca as fi avut in continuare parul uscat nu ar fi facut fata
  • ingrasa parul daca nu este clatita bine
Este o masca de par buna, am cumparat-o din catalogul Oriflame la oferta (in jur de 10 lei) insa nu cred ca o s-o mai achizitionez iar.
NOTA: 8/10

    2 comentarii:

    1. Eu folosesc din cand in cand un ulei de par, cred ca e din aceeasi gama, se tine in apa fierbinte inainte si se aplica pe par. Acela imi place foarte mult si miroase si fff frumos parul dupa aceea, a cocos...
      Masca aceasta nu am incercat-o!

      RăspundețiȘtergere
    2. M-a tentat si pe mine uleiul de care vorbesti u insa mi s-a parut mai convenabila masca. Si mie imi place mirosul de cocos :).

      RăspundețiȘtergere