duminică, 2 octombrie 2011

REVIEW: ELF Eyelid Primer

Am pleoapele extrem de uleioase si vara renuntam mereu la fardul de pleoape. De obicei foloseam mascara, putin fard pe pleopa inferioara si cam atat. Lucrul asta s-a schimbat de cand mi-am cumparat acest primer si sunt foarte bucuroasa ca imi rezista si mie machiajul mai multe ore. 
Ce spun ei: Fardul de ochi va avea un aspect mai fin, se va pastra timp indelungat pe pleoape si nu se va aduna in pliul ochiului. Culoarea ultra-nude creste longevitatea nuantei fardului de ochi. Formula usoara se absoarbe rapid în piele, oferind o senzatie confortabila.

INSTRUCTIUNI
Aplicati un strat subtire pe pleoape si intindeti. Permiteti uscarea inainte de aplicarea fardului de ochi.
Sursa: ELF

Ce spun eu: Fardul de ochi se aplica mult mai bine si rezista in jur de 8 ore. Eu sunt multumita de rezistenta lui pentru ca e o deosebire considerabila intre cele 2 ore, cat imi rezista un machiaj inainte si cele 8, de acum. Are o culoare nude (asemanatoare fondului de ten sau anticearcanului) si o textura....siliconata (pare uleios cand il intinzi pe pleoape insa dupa ce se usuca devine mat si fin). 
Regula de baza este sa fie aplicata o cantitate mica pe pleaope si sa fie total uscat inainte de aplicarea fardului. Am observat ca intensifica un pic nuanta fardului. 

Ingrediente: Cyclopentasiloxane, Octyl Palmitate, Disteardimonium Hectorite, Dimethicone, Kaolin, Triacontanyl PVP, Propylene Carbonate, Titanium Dioxide, Barium Sulfate , Iron Oxides (CI 77491, CI 77492, CI 77499), Mica (CI 77019).
Primer ELF neblenduit
Primer ELF blenduit
PLUSURI:
  • confera rezistenta fardului
  • intensifica nuanta fardului
  • raportul calitate pret este extrem de bun: 8 lei pentru 5 ml 
  • cu cat folosesti o cantitate mai mica cu atat efectul este mai bun
MINUSURI: 
  •  rezistenta fardului este de 8 ore, in zile mai racoroase, pe o vreme caniculara rezista in jur de 6 ore
As vrea sa incerc si varianta minerala, dar il recomand tuturor celor care au pleoape uleioase.
L-am cumparat de pe site-ul ELF. Costa 8 lei si desi la prima vedere pare o cantitate extrem de mica, rezista mult timp pentru ca e de preferat sa folositi o cantitate mica pe fiecare pleoapa.
NOTA: 9/10

4 comentarii:

  1. Buicageorgianasorinela8 februarie 2012, 14:19

    buna.ma numesc Sorina.imi poti spune care este pretul lui si de unde il pot achizitiona?ms mult

    RăspundețiȘtergere
  2. Buna Sorina,
    Primerul este 8 lei si il poti lua de pe site-ul ELF: (este primul din lista) http://www.eyeslipsface.com.ro/products_ro_1_1_0_66_65-NEW-Primer.php

    RăspundețiȘtergere
  3. buna!primerul mineral este pt ten mai gras?sau acesta la care ai facut reviewul?sh primerul de la elf pt fatsa l'ai incercat?eu caut un primer ft bun pt fatsa sh nu gasesc!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Buna! Primerul asta este pentru pleoape. Pe cel mineral nu l-am incercat, dar banuiesc ca este la fel ca asta. Daca ai pleoapele foarte uleioase nu cred ca o sa faca fata nici unul mai mult de 3 ore.
      Cat despre primere de fata, nu sunt o fana a lor...nu prea investesc in asa ceva, ma descurc cu niste servetele matifiante (tot de la elf) si pudra de cate ori este nevoie. Atunci cand folosesc primer tenul meu parca se ingrasa si mai tare.

      Ștergere