duminică, 2 octombrie 2011

REVIEW: Servetele absorbante pentru fata de la ELF

Eu am mari probleme cu sebumul, atat de mari incat am decis ca simplele servetele de hartie nu fac fata. Am luat aceste servete absorbante de la ELF acum cateva saptamani si le-am testat intens. 

Ce spun ei:
Aceste servetele absorb instantaneu grasimea, micsoreaza porii si matifiaza pielea. Textura de bumbac reduce luciul pielii si o pastreaza mata pentru ore intregi. Extractul de ceai verde ajuta la retexturizarea pielii, mascand imperfectiunile tenului. Pachetelul intra cu usurinta in geanta, pentru a-l putea lua cu voi oriunde.Contine 50 de servetele.
INSTRUCTIUNI Scoateti un servetel din pachet. Treceti cu servetelul peste zona T. Indoiti-l si treceti cu el si peste celelalte zone ale fetei. Folositi-l ori de cate ori tenul are nevoie de matifiere.
Sursa: ELF

Ce spun eu: Absorb intr-adevar sebumul si matifiaza pielea insa acel efect de micsorare a porilor este doar unul optic. Au o textura interesanta, semanand mai degraba cu hartia cerata/ cea pentru copt. Printre ingrediente exista extractul de ceai verde (Microcristalline wax, Capric Triglyceride, Camellia Sinensis (Green Tea) Leaf Extract) care ar trebui sa previna imperfectiunile pielii. Eu totusi cred ca le previne nu datorita acestui extract ci datorita rolului lor in sine- acela de a matifia pielea, de a indeparta sebumul care ar "sufoca" porii si ar produce cosuri.
Din pacate mie nu imi ajunge un servetel pentru a-mi matifia fata. De cele mai multe ori folosesc intre 2 si 3 (v-am zis ca am tenul extrem de gras!). Nici matifierea nu este de durata...cam 3 ore maxim.

PLUSURI:
  • matifieaza tenul extrem de bine daca sunt folosite mai multe servetele
  • pastreaza pielea mata in jur de 3 ore
  • nu sterg machiajul ci doar sebumul
  • raportul calitatea-pret este extrem de convenabil: 50 de servetele la 8 lei
MINUSURI: 
  • se consuma extrem de repede
  • folosesc in jur de 3 servetele pentru a-mi matifia tenul (cred ca mie mi-ar trebui ceva de marimea unui prosopel din acela de hartie ;)) )
Cred ca le vor recumpara doar dupa ce voi incerca hartia cerata sau  hartia aceea pentru copt pe post de servetele absorbante. Daca o sa fie un succes o sa scriu o postare despre ele. 

Le-am cumparat de pe site-ul ELF. Au fost 8 lei si au valabilitate 2 ani
NOTA: 8/10

6 comentarii:

  1. si mie imi lac f mult..insa imi ajunge un servetel:(si tin o groaza de timp

    RăspundețiȘtergere
  2. @ Poate la iarna o sa folosesc si eu doar un servetel ;))

    RăspundețiȘtergere
  3. ma uit la ele de ceva vreme, mai ales de cand mi s-a ingrasat tenul. S-ar putea sa-mi iau la urmatoarea comanda.

    RăspundețiȘtergere
  4. @Alina: Eu ti le recomand, functioneaza mult mai bine decat un banal servetel.

    RăspundețiȘtergere
  5. Imi plac si mie mult. Si eu consum tot 2 sau 3 odata, deci le consum rpd, pe de alta parte sunt cele mai ieftine pe care le-am gasit. O sa incerc si unele mai scumpe, cand o sa vad pe undeva de cumparat, asa pentru comparatie, poate unele mai scumpe nu se imbiba asa si e nevoie doar de unul, nu stiu. Ai incercat hartia cerata sau de copt?

    RăspundețiȘtergere
  6. Daca nu ma insel sunt si la avon astfel de servetele matifiante. Uitasem de planul meu maret cu hartia cerata/decopt ;)) dar chiar o sa incerc azi si o sa-ti zic

    RăspundețiȘtergere