sâmbătă, 1 octombrie 2011

TAG

Am primit tagul acesta de la Alina acum o saptamana si cred ca e timpul sa raspund la intrebari:  

1. What's a nickname only your family calls you?  

Imi mai spun din cand in cand Anina ;)) dar de-a lungul timpului am mai avut cateva: in copilarie, o verisoara imi spunea Dovlecel ( fie pentru ca ei i se parea ca am capul mare fie pentru ca i se parea ca eram mai destepta :)))) ) pe urma a invatat engleza si imi spunea Pumpkin.

2. What's a weird habit of yours?

Mda...nu-mi vine altceva in minte decat felul in care ma spal pe cap. Nu intru niciodata in dus/cada  sa ma spal pe cap ci stau langa cadita de dus/cada, ma aplec deasupra ei si imi spal parul cu capul in jos. Am citit/vazut intr-un tutorial ca parul are mai mult volum dupa si chiar era logica ideea iar eu urasc sa imi bata jetul de la dus in crestetul capului si tot clabucul se se scurga pe mine.

3. Do you have any weird phobias?

Mi-e extrem de frica de serpi iar celelalte reptile ma dezgusta.

4. What's a song you secretly LOVE to blast & belt out when you're alone?

Pai nu mai e secret daca vi-l spun...dar daca insistati.... E asta. Chiar ar trebui sa ma auziti fredonandu-l - ramaneti marcate dar pe urma nu vi-l mai scoateti din cap ;))

5. What's one of your biggest pet peeves?

Ma enerveaza si nu suport multe lucruri, cam prea multe...

6. What's one of your nervous habits?

1. Dau din picior. 2. Cand sunt cu prietenul meu si ma tine de mana ii sgarii palma cu degetul mare- un fel de tortura chinezeasca ;)). Inainte ma facea atenta imediat ce incepeam "procedura" acum s-a obisnuit si ma face atenta de abia cand nu mai suporta.

7. What side of the bed do you sleep on?

 Am pat de mijloc si dorm pe partea stanga (partea dinspre geam), sau mai bine zis adorm pe partea aia pentru ca prietenul meu mereu se plange ca dorm fie pe mijlocul patului, fie pe diagonala. Eu nu recunosc nimic ;))

8. What was your first stuffed animal & it's name?

Nu am o memorie prea buna insa stiu ca odata, de Craciun am primit un urs...ROZ....cam naspa el asa, insa imi placea mult de tot si l-am botezat.....URSU' (stiu, am fost inventiva de mica) :))))) + multe papusi Barbie-like.

9. What's the drink you ALWAYS order at starbucks?

Nu am fost niciodata pentru ca nu imi place cafeau&co.


10. What's the beauty rule you preach.. but never ACTUALLY practice?

Probabil e cea cu demachiatul seara
, insa stiu ca daca nu o fac imi mai apare un monstru pe fata si de aceea se intampla foarte rar sa nu ma demachiez deloc. In momentele de lene maxima folosesc servetelele umede. 

11. Which way do you face in the shower?
Greu de spus....Ma invart ca un titirez pana termin. 

12. Do you have any 'weird' body 'skills'?

Nope.

13. What's your favorite 'comfort food'/food that's 'bad' but you love to eat it anyways?
Ma fac sa ma simt mai bine doar cateva lucruri, toate rele: KFC, Dr Pepper, ciocolata.

14. What's a phrase or exclamation you always say?
Folosesc o singura expresie pana cand ma plictisesc de ea, dar uneori le mai combin. Luna asta am folosit "WTF" si "No shit"- dar la asta am renuntat repede pt ca prietenul meu imi raspundea mereu: "Ai grija ce-ti doresti" ;))

15. Time to sleep- what are you ACTUALLY wearing?   
PIJAMA. Pijama din aia de bumbac cu guler si nasturi si larga rau ;))...atat de larga incat in unele dimineti ma trezesc ca o mumie cu pijamaua infasurata in jurul meu. 
Iar vara port pijama din aia cu maieu si pantaloni scurti.

Gata! Chiar mi-a facut placere tagul asta pentru ca mi-a amintit de multe lucruri amuzante.
 
Il dau mai departe oricui vrea sa ne impartaseasca aceste informatii ;))
 
Eu m-am relaxat mult facandu-l.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu