sâmbătă, 29 octombrie 2011

TIP OF THE WEEK


Cu toate cred ca ne-am confruntat cu niste probleme destul de comune: rimelul s-a uscat dupa doua saptamani de la cumparare sau ar trebui schimbat dar mai este o saptamana pana la salariu ( ;)) :-" ), glossul preferat este pe terminate insa nu vrei sa te desparti de el pentru ca inca se mai vede produs in recipient sau tusul lichid/crema s-a uscat.
Tin minte ca acum cativa am vazut pe canalul de youtube al lui Michelle Phan un filmulet in care arata cum isi "salveaza" glossurile si am incercat aceiasi metoda si pentru mascara si tusul lichid/tusul crema.

De ce avem nevoie: 
  • 1 cana umpluta 3/4 cu apa fierbinte
  • glossuri pe terminate, mascara mult prea uscata pentru gustul vostru, tus lichid/tus crema uscat. 
Cum procedam: 
  • in cana cu apa fierbinte introducem pe rand produsele pe care vrem sa le "salvam" trebuie insa sa fiti atente sa fie bine inchise pentru a nu patrunde apa in recipiente (mai ales in cele de tus crema)
  • asteptam 15 min si apoi le scoatem
Principiul este unul destul de simplu: apa fierbinte va topi produsul ramas pe peretii recipientului facandu-l mai lichid decat inainte.
Eu am incercat aceasta metoda cu glossuri, rimel si tus de ochi si pot sa spun ca nu schimba cu nimic calitatile produsului: textura este un pic mai lichida ( produsul nu mai pare uscat fiind exact ca atunci cand a fost deschis pentru prima data) iar rezistenta lor este aceiasi.

EXTRA TIP: Daca as avea un tus crema care s-ar usca si pleoape uleioase cu siguranta n-as incerca sa pun in el ulei de masline/crema pentru ca nu cred ca ar mai avea aceiasi rezistenta pe pleoape, in schimb as incerca sa sigilez extrem de bine borcanasul si l-as scufunda in apa fierbinte.

Stiati de metoda asta? Ati incercat-o vreodata?

4 comentarii:

  1. Am mai citi despre metoda asta, insa cu referire numai la tusul crema, insa nu m-a dus capul ca l-as putea aplica si pentru rimel :))))

    Pun crema in rimel mereu cand incepe sa se usuce, nu pot sa spun ca ma deranjeaza consistena dupa aceea, insa evident ca nu mai este ca inainte. Metoda ta chiar mi se pare super buna, incerc si eu in seara asta cu rimelul meu sa vedem daca da rezultate...
    Multumesc pentru pont! :)

    RăspundețiȘtergere
  2. @Cu placere Simona! Daca stau bine sa ma gandesc poti sa o folosesti si cu un corector lichid...mi se pare acelasi lucru. Sa-mi spui daca ai vazut vreo diferenta.

    RăspundețiȘtergere
  3. Am incercat cu glossuri si a functionat si cu primerele colorate de la ELF, dar nu a avut succes. Ajung cam greu la ce a mai ramas pe pereti, dar mai trag de ele.

    RăspundețiȘtergere
  4. Metoda asta functioneaza bine la glossuri, am fost multumita de ea si cand am incercat-o pe rimeluri insa nu stiu daca functioneaza si la primerele de la elf. Eu cred ca ai putea sa mai insisti...poate cu apa fooarte fierbinte...

    RăspundețiȘtergere