marți, 1 noiembrie 2011

Am testat: Bourjois Foaming Cleansing Cream - Crema Demachianta

Nu folosesc un demachiant normal pentru ca nu imi place senzatia aceea uleioasa pe care o lasa indiferent de marca sau ingrediente si mi se pare sincer o pierdere de timp atata timp cat am un gel de curatare bun care reuseste sa ia toate urmele de fond de ten.
Pot sa spun cu mare surprindere ca aceasta crema demachianta este o combinatie intre un demachiant, pentru ca este extrem de cremoasa si un gel de curatare, pentru ca face multa multa spuma si curata extrem de bine.
Ce spun ei: Crema Demachianta FOAMING CLEANSING, special conceputa pentru pielea uscata si sensibila. Formula sa spumanta combina supletea si catifelarea extractului de bumbac cu proprietatile calmante ale apei de trandafir. Pielea ramane curata, hidratata, confortabila, supla si moale.
O formula imbogatita cu extract de bumbac si cu apa de trandafir pentru o curatare delicata conceputa special pentru ingrijirea pielii uscate si a celei sensibile.(Sursa)

Ce spun eu:  Pentru tenul meu gras s-a dovedit un produs foarte bun deoarece nu l-a uscat si nici nu l-a iritat (marile mele probleme cand vine vorba de utilizarea unui gel de curatare). Cel mai mult mi-a placut textura cremei demachiante si ca a indepartat bine machiajul.

Ingrediente: Aqua, Sodium laureth sulfate, Glycerin, Cocamidopropyl betaine, Acrylates/c10-30, Alkyl acrylate crosspolymer, Lauryl glucoside, Sodium chloride, Sodium benzoate, Styrene/acrylates coploymer, Citric acid, Sucrose cocoate, Sodium hydroxide, Ceteareth-60 myristyl glycol, Xanthan gum, Parfum(fragrance), Cocamide MEA, Disodium cocoamphodiacetate, Propylene glycol, Rosa hybrid flower water, Tetrasodium EDTA, Butylphenyl methylpropional, Linalool, Hexyl cinnamal, Gossypium herbaceum(cotton) seed extract, CL 15985(yellow 6), CL 17200(red 33). 

Potrivit Cosmetic Ingredient Dictionary doar 3 ingrediente sunt extem de daunatoare tenului: Parfum(fragrance),    Linalool  si Gossypium herbaceum(cotton) seed extract, pe cand celelalte ingrediente subliniate mai sus au un grad mediu de risc.

PLUSURI: 
  • textura cremoasa
  • face multa spuma 
  • demachiaza bine tenul
  • l-am folosit si in zona ochilor si nu mi-a iritat pielea
  • nu mi-a uscat si nici nu mi-a iritat tenul
  • nu are parabeni
MINUSURI: 
  • are 3 ingrediente rele si 2 mai putin rele
 NOTA: 8,5/10
VERDICT: Desi inca o sa caut un produs formulat mai bine, imi place extrem de mult crema aceasta demachianta si cred ca o sa o cumpar imediat ce o sa se termine gelul de curatare pe care il folosec acum.

5 comentarii:

  1. @Alina: da, e foarte roz ;))
    @Catalina: ...si eficient, as zice eu

    RăspundețiȘtergere
  2. Pare bun produsul. Eu tot caut ceva care sa nu-mi mai irite pielea, fiindca demachierea deja devenea chin.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Un alt produs bun pentru pielea sensibila este L’oreal Sublime Soft Calming Gel-Cream Wash, cel roz. M-am]nteles extrem de bine cu el si cred ca si tie ti-ar placea.

      Ștergere