marți, 29 noiembrie 2011

Apidermin...de poveste


De mica mi-a placut tot ce a avut legatura cu machiajul si produsele de ingrijire. Fiecare vacanta de vara o petreceam la tara si desi uneori eram extrem de plictisita unele zile erau de-a dreptul palpitante.
Cele mai dragi amintiri pe care le am din aceea perioada sunt noptile de vineri/sambata seara cand verisoarele mele se pregateau sa merga la...discoteca. Nici nu pot sa va descriu ce bucurie ma cuprindea de fiecare data cand se pregateau. Copil mic fiind (4-5 ani) nu aveam voie sa ma joc cu produsele lor, de cele mai multe ori le priveam fara sa pun mana. Parca si acum le vad: trusele de farduri cu o multime de culori, fond de ten, rujul acela verde care devenea roz, creionele de ochi, demachiantul Doina, Lotiunea tonica Lara si Apiderminul.
 Tin minte ca eu le ajutam sa aleaga culorile fardurilor (de mica aveam fler ! ;)) ) iar ele imi povesteau despre produsele pe care le foloseau. Asa am aflat eu inca din frageda pruncie ce este un demachiant, o lotiune tonica, o crema. Din pacate, fiind prea mica nu ma lasau niciodata sa le incerc, iar eu imi doream asa de taaaaare.... Si cum orice imi propun se intampla....intr-una din zilele acealea toride si plictisitoare eu am reusit sa ma strecor in camera din fata (mai tineti minte aceea camera, de la strada, pastrata mereu in ordine perfecta si mirosind a naftalina? ;)) ). In acea camera, unde pastrau verisoarele mele toate cosmeticele am avut ocazia sa le incerc pe toate. Cel mai mult si mai mult m-a atras crema Apidermin pentru ca ele mereu imi spuneau ca ma pot uita la toate cosmeticele lor insa sa nu imi dau niciodata cu cremele. Ce credeti ca am ascultat???
Apiderminul mi-a placut extrem de mult! Tin minte ca am folosit-o pe fata, pe maini, pe picioare si am fost extrem de multumita de produs ;))
Nu mai spun insa ce bataie am luat cand m-au gasit intr-un tarziu (lipsisem vreo 4 ore) si au vazut ce am facut eu in aceea camera: pe langa testarea Apiderminului am inceput desigur sa ma machiez ca la carte si desi recunosc ca nu am avut indemanare, am asortat foarte bine culorile plus ca toate produsele erau deschise si intr-o dezordine de nedescris- dar asa am vazut eu ca procedau ele: se grabeau sa se macheze si de fiecare data lasau trusele deschise si le strangeau mai incolo...asa vroiam sa fac si eu :P. 



Daca v-a placut povestea mea, si vreti si voi sa incercati noile produse din gama Apidermaliv:
  • crema Apidermaliv pentru ten normal
  • masca Apidermaliv pentru fata
  • crema pentru calcaie Apidermaliv cu propolis
  • crema pentru calcaie cu ulei esential de menta
  • balsamul pentru buze Apidermaliv  va rog sa ii dati  like si share pe pagina de Facebook a Complexului Apicol Veceslav Harnaj.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu