joi, 17 noiembrie 2011

De azi testez....Gama Apidermliv

Astazi a fost o zi foarte lunga deoarece toata ziua m-am gandit la noile produse Apidermaliv si de abia asteptam sa deschid  coletul de la Complexul Apicol Veceslav Harnaj. M-am inscris acum cateva zile in campania lor de testare desfasurata pe Facebook si am fost aleasa pentru a testa aceste produse.
Ce am primit: 
 
 
  • Apidermaliv crema pentru ten normal cu laptisor de matca, ulei de masline si unt de Shea
  • Apidermaliv  balsam pentru buze cu laptisor de matca, ulei de masline si miere
  • Apidermin masca pentru ten foarte uscat, uscat si matur cu laptisor de matca, ulei de masline, unt de shea si miere
  • Apidermaliv crema pentru calcaie cu ulei de masline, unt de shea si propolis
  • Apidermaliv crema pentru calcaie cu ulei de masline, unt de shea si ulei esential de menta
Deja am testat balsamul de buze si imi place mult de tot iar crema de fata Apidermaliv miroase la fel cum miroase Apiderminul si imi aduce aminte de copilarie.
De abia astept sa le testez si pe celelalte si voi reveni cu review-uri in urmatoarele saptamani.

Voi ati folosit produsele de la Complexul Apicol Veceslav Harnaj? V-au placut?

2 comentarii:

  1. N-am folosit nimic de la ei si nu stiu cum de n-am stiut de campania asta :)) Probabil am fost prea ocupata cu inscrisul in campania de pe Trender:))
    Sa le folosesti cu placere!

    RăspundețiȘtergere
  2. @Mersi. Anuntul era postat pe facebook si mi-am amintit ca am indercat de la ei celebrul apidermin si emulsia nutritiva pentru ten care mi-au placut mult si mi-am dorit sa incerc si noua gama.

    RăspundețiȘtergere