miercuri, 23 noiembrie 2011

De azi testez....Revicel - Crema anticelulitica cu ardei iute si alge marine

Acum cateva saptamani m-am inscris pe Trender la noua lor campanie de testare, cea a cremei anticelulitice Revicel cu ardei iute si alge marine. Mare mi-a fost mirarea cand am primit invitatia in campanie pentru ca am incercat sa mai particip si la alte campanii insa nu mi-a suras norocul. Acum, se pare, ca m-au vrut  ;))

Ce voi testa? 
Crema anticelulitica Revicel care "este un produs revolutionar ce combina efectele pozitive ale extractului de ardei iute cu cel al algelor marine, rezultatul fiind arderea grasimilor, eliminarea celulitei si a vergeturilor si asigurarea echilibrului biologic al pielii" 
Contribuie la: 
  • dizolvarea depozitelor de celulita prin activarea microcirculatiei si metabolismului local;
  • eliminarea vergeturilor existente prin cresterea nivelului de colagen si elastina din epiderma
  • diminuare tesutului adipos subcutanat, redistribuirea armonioasa a adipocitelor, cresterea elasticitatii si fermitatii pielii
  • regenerarea pielii imbatranite si eliminarea depozitelor de toxine prin drenajul sistemului limfatic;
  • hidratarea pielii in mod corespunzator prin asigurarea necesarului de nutrienti la nivel celular
  • intarirea tesuturilor de consolidare si conjuctive, diminuarea aspectului de portocala si eliminarea celulitei persistente
Dupa cum vedeti crema aceasta promite extrem de multe si eu chiar sper sa aiba rezultate. Ma intereseaza cel mai mult diminuarea aspectului de portocala si eliminarea unor vergeturi. (Daca o sa faca lucrurile astea eu o sa ma declar multumita!).
Colega mea de testare o sa fie Corina, verisoara mea, care de cateva zile a si inceput sa mearga la sala pentru a da jos "cateva kg si a-si tonifia musculatura".  M-am gandit sa o sustin in planul ei ambitios si sa vad ce efecte are aceasta crema pe un organism care duce o viata mai activa.

Primele impresii:
  • ambalajul este foarte "girly" si contine 200 de ml de produs (cantitate suficienta pentru a testa crema cel putin 4 saptamani. 
  • mirosul este foarte placut
  • textura mi se pare perfecta pentru o crema anticelulitica: nici prea grasa dar nici prea "uscata" si iti permite sa masezi zonele pe care ai aplicat-o cateva minute bune
  • chiar simti cu ti se intensifica circulatia in zonele in care ai aplicat crema deoarece pielea se inroseste imediat dupa masaj. Apoi zonele pe care a fost aplicata se incalzesc.
  • va recomand sa va spalati pe maini imediat dupa aplicarea cremei doarece, continand extract de ardei iute ustura extrem de tare daca va atingeti pe fata sau mai rau ...la ochi sau daca aveti mici zgarieturi pe maini.
 
 Singura mea teama legata de aceasta perioada de testare este faptul ca nu voi putea sa-mi fac masaj in fiecare dimineata. Crema as putea sa o aplic fara probleme insa masajul- in jur de 10 min poate si mai mult-, nu pot sa-l fac in fiecare dimineata pentru ca mi se pare ca imi ia o vesnicie pana ma pregatesc si mereu ajung tarziu la birou. 

Dar sincer acum ....cate dintre voi au timp pentru un masaj anticelulitic dimineata?

O sa revin cu alte informatii atat despre celulita cat si despre  masajul anticelulitic pe parcursul urmatoarelor zile.

10 comentarii:

  1. crezi ca o sa-ti ajunga? mie exact de asta mi-e frica. am folosit-o de 4 ori si deja cred ca s-a dus aproape o cincime..

    dupa ce ma dau cu ea, imi deschid usile pana la baie si robinetul cu un servetel, ca sa nu ating nimic :))))

    RăspundețiȘtergere
  2. @Alina: sper sa imi ajunga macar 2 saptamani cat trebuie sa o testez ;))
    Prima data cand am folosit-o m-a mancat nasul si a trebuit sa ma scarpin, desigur si cum tocmai aveam un cosulet stors....m-a usturat asa de tareeee. ;))

    RăspundețiȘtergere
  3. lasa, ca eu m-am spalat pe maini de vreo 3 aori si apoi am uitat mana pe fata, pe la buze si au inceput sa ma usture :))

    RăspundețiȘtergere
  4. ;)) m-ai linistit ....incepusem sa cred ca nu e bun sapunul cu care ma spal...am incercat cu gel de dus si tot degeaba.
    Chiar ustura crema asta!

    RăspundețiȘtergere
  5. alimentatia si sportul...dar merge si un rasfat :)

    RăspundețiȘtergere
  6. Suna bine! Asteptam sa ne zici daca a functionat!

    RăspundețiȘtergere
  7. @Coco: da stiu ;)) dar la cat de lenesa sunt eu...prefer crema.
    @Alina: O sa va tin la curent.
    @Alina: Ms mult!

    RăspundețiȘtergere
  8. off topic :

    ti-am transmis : Versatile Blog Award :http://light-blonde.blogspot.com/2011/12/versatile-blog-award.html

    RăspundețiȘtergere
  9. @Simona: Multumesc mult. O sa-l fac zilele astea...tot promit si tot aman... ;))

    RăspundețiȘtergere