marți, 8 noiembrie 2011

Favoritele lunii octombrie

In luna octombrie am folosit extrem de mult si mi-au placut foarte tare urmatoarele produse:

  • Mi s-a terminat demachiantul bifazic de la Farmec si m-am gandit sa-l incerc pe cel de la Balea, care mi se pare mai putin uleios decat primul dar care necesita mai multa rabdare. 
  • Deoarece au inceput sa imi apara cateva cosulete m-am decis sa imi cumpar Brevoxyl  si apoi masam pe ten cateva picaturi de ulei din samburi de struguri presat la rece.
  • Pentru buze am folosit de cele mai multe ori Basamul de buze de la Balea (din gama Sensitive,cu capacel bleau),Cutiuta cu minuni de la Oriflame care nu este altceva decat vaselina cosmetica (sper!) si rujul Savannah de la Oriflame in nuanta Sunset Kiss ce are o textura extrem de cremoasa si o culoare foarte subtila.
  • Deoarece am observat ca iar imi care parul in cantitati nu foarte neglijabile am inceput tratamentul cu ulei de ricin iar pe varfuri aplic Serul pentru varfuri uscate de la Avon. Acelasi ulei de ricin il aplic si pe gene si sprancene si deja se vad rezultatele. 
  • Pentru corp am folosit dupa fiecare dus Milk & Honey Gold Nourishing Hand & Body Cream de la Oriflame careia i-am facut un review aici.
  • In materie de oje mi-a placut extraordinar de mult oja mata de la Golden Rose: Matte Velevet. Desi aceasta are o culoare destul de greu de purtata in anotimpul asta, la vara o sa fie perfecta. Sincer am fost multumita de ea si cred ca o sa imi mai cumpar cateva nuante. 
Oja nu este tocmai mata, ci mai degraba satinata. In poza este sclipicioasa din cauza blitului

9 comentarii:

  1. Cand o sa prind si eu una oras cu produse Balea , o sa ma aprovizionez :)) Am vazut demachiantul bifazic pe aprox toate blogurile de beauty :(

    RăspundețiȘtergere
  2. am si eu crema de corp de la oriflame, miroase f frumos.

    RăspundețiȘtergere
  3. @Oanna: Demachiantul de la Balea e foarte bun, la fel si cel de la Farmec. Te sfatuiesc sa le incerci pe amandoua.
    @Alexandra: Nu ma omor dupa mirosul; ei dar nici nu-mi displace.

    RăspundețiȘtergere
  4. Am avut si eu crema de la Oriflame, e misto :)
    Si-mi place mult oja, dar deja cred ca se stie obsesia mea pentru albastru pe unghii

    RăspundețiȘtergere
  5. @Alina: Bun venit in club ;)) Si mie imi plac nuantele de albastru mult de tot.

    RăspundețiȘtergere
  6. Eu am folosit un demachiant bifazic de la Bourjois. Este mult mai bun decat cel de la Farmec care miroase cam urat si nici asa eficient nu este. Pe cel de la Balea nu l-am incercat.

    RăspundețiȘtergere
  7. @Andreea: Cel de la Balea e la fal ca cel de la Farmec insa mai putin uleios. Nu am avut nici o problema cu mirosul celui de la Farmec si nici cu cel da la Balea. Poate o sa-l incerc si pe cel de la Bourjois. Mersi de informatie.

    RăspundețiȘtergere
  8. Folosesc si eu crema cu miere de la Oriflame si sunt foarte multumita de ea!:*

    RăspundețiȘtergere
  9. @Andreea: Chiar sunt bune produsele din gama Milk&Honey. :*

    RăspundețiȘtergere