marți, 22 noiembrie 2011

NOTD: Farmasi si Flormar matifying top-coat

Astazi inaugurez o noua rubrica pe blog cea a "Nails of the Day".
Am folosit lacul de unghii de la Farmasi ( nuanta 031 - o nuanta de maro). Din pacate nu sunt foarte multumita de aceasta oja deoarece sare de pe unghii a doua zi. Recunosc ca de data asta nu am folosit o baza insa am si alte lacuri de unghii care rezista mai mult in conditiile de mai sus. Punctele tari: are un luciu frumos si nuanta imi place mult de tot. 

Insa vedeta acestei postari este top-coat-ul matifiant de la Flormar pe care l-am incercat pentru prima data saptamana aceasta. Imi place extraordinar de mult efectul mat pe care il are si cred ca de acum incolo o sa "matifiez" tot ce prind ;)). 
De obicei imi place ca in prima zi sa las oja lucioasa si de abia a doua zi o "matifiez". Asa, nu mai risc sa-mi stric unghiile (lucru pe care il fac frecvent pentru ca nu am rabdare sa astept sa se usuce oja foarte bine). Top-coat-ul trebuie sa fie aplicat dupa 4 minute de la aplicarea ojei- eu va sfatuiesc sa asteptati mult mai mult deoarece daca oja este inca umeda, o sa murdareasca pensula matifiantului.
Cat despre rezistenta lui: sunt ferm convinsa ca depinde foarte mult de rezistenta ojei. 




10 comentarii:

  1. l-am vazut si eu la standul flormar dar am zis ca ce mare efect poate sa aiba. Dar iese super si CLAR O SA MI-L IAU DATA VIITOARE!

    RăspundețiȘtergere
  2. Aaaa...ce frumoasa e si manichira ta mata, ce-mi plac mie nuantele astea de maro, taupe <3. Pacat ca put ojele astea farmasi, put de mor :))

    RăspundețiȘtergere
  3. @Sihaya: Multumesc :). Am observat ca numai nuante din astea folosesc de la o vreme. Cat despre miros...au un miros mai puternic de chimicale decat celelalte.

    RăspundețiȘtergere
  4. Imi place la nebunie si combinatia si manichiura ta, ai unghiute tare frumoase :D Pupici

    RăspundețiȘtergere
  5. Multumesc mult. Te pup si eu!

    RăspundețiȘtergere
  6. mie imi plac foarte mult ojele de la Farmasi....imi rezista si cate 4 - 5 zile si nici mirosul nu mi se pare deranjant ....le ador :D:D:D.....si nu exista nuanta 031.....nuantele sunt de la 01 la 90.:|

    RăspundețiȘtergere
  7. trebuie sa incerc si eu neaparat top coat-ul acela ....arata super ....ai unghii frumoase :*

    RăspundețiȘtergere
  8. Esti norocoasa ...mie nu imi reziste asa de mult.
    Cat despre numar...031 era singurul scris pe ambalaj..poate era 31...sau s-a sters ;))

    RăspundețiȘtergere