duminică, 13 noiembrie 2011

TIP OF THE WEEK

 
De multe ori nu sunt multumita de modul in care se aplica rimelul pe gene: fie este mult produs pe periuta si imi lipeste genele, fie rimelul este un pic mai uscat si raman mici faramite pe gene, fie genele mele au "a bad day".  In aceste momente ma felicit ca uneori pastrez anumite aplicatoare de rimel pe care le consider eficiente si de multe ori le-am spalat alaturi de tubuletul cu rimel si le-am pus la pastrare pentru alte intrebuintari: periarea sparancenelor cand ma pensez, aplicarea uleiului de ricin pe gene si sprancene si urmatoarea operatiune:
  • pieptanarea genelor dupa fiecare aplicare a rimelului (astfel surplusul de rimel este inlaturat si genele sunt clumps free). 
Eu recomand sa pastrati un aplicator de rimel din plastic deoarece functioneaza ca un pieptene mic. Momentan folosesc aplicatorul unui rimel  Super Shock de la Avon.

EXTRA TIP: De multe ori aplicatorul rimelului are pe el foarte mult produs care lipeste genele unele de altele. Ca sa evitati lucrul acesta puteti curata cu grija surplusul de rimel de gura tubuletului: fie stergeti toata lungime periutei de gura tubuletului fie va concentrati asupra varfului aplicatorului.

2 comentarii: