sâmbătă, 17 decembrie 2011

Cum am folosit crema anticelulitica REVICEL

Acum cateva saptamani va spuneam ca m-am inscris in campania de testare a cremei anticelulitice Revicel de pe Trender si va mai spuneam ca o sa revin si cu alte informatii despre celulita si masajul anticelulitic. 

Celulita se datoreaza microcirculatiei sanguine slabe din tesutul muscular, microcirculatie ce duce la formarea unui edem care impiedica functionarea normala a celulelor adipoase. Drept urmare, celulele nu pot elimina toxinele ce se acumuleaza inauntrul lor si astfel cresc in volum. Pielea este fortata sa se intinda, ca rezultat al cresterii in masa si volum al celulelor de grasime, si astfel apare celulita. Astfel poti avea celulita chiar si daca esti o persoana slaba sau ai o greutate normala. 
Cele mai bune remedii impotriva ei sunt: un stiul de viata sanatos si masajul cu produse anticelulitice.
Eu nu duc un stiul de viata sanatos pentru ca imi plac mult prea multe lucruri interzise precum: cartofiii prajiti, sucurile acidulate, dulciurile...insa incerc, de cele mai multe ori, sa nu mananc cantitati foarte mari. 
Masajul anticelulitic, sau mai bine zis automasajul anticelulitic l-am invatat de pe youtube. Iar acest filmulet mi se pare super folositor: 

Din pacate am aplicat crema Revicel numai seara deoarece nu aveam timp dimineata. Ritualul era urmatorul: 
  • aplicarea cremei prin masajul din filmuletul de mai sus pe coapse fund si burta. 
  • masajul prin miscari circulare cu peria de masaj careia i-am facut review aici
In general operatiunile astea imi luau cam 20-30 de minute. 

O sa revin cu parerea mea despre crema anticelulitica Revicel in urmatoarele zile.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu