marți, 20 decembrie 2011

REVIEW: Crema Anticelulitica REVICEL

Nu am incercat foarte multe creme anticelulita insa pot sa spun ca cea de la Revicel a avut cele mai bune rezultate (avand in vedere stilul meu de viata). Corina, a testat si ea aceasta crema iar rezultatele au fost mult mai bune deoarece tine cura de slabire si merge la sala.
In postarea asta va spuneam ca, din pacate, am aplicat crema doar seara, prin masaj, in jur de 20-30 de minute. Recunosc insa ca in unele seri am mai sarit masajul pentru ca fie eram franta (si o aplicam printr-un masaj usor si rapid) fie nu o aveam la mine.

Ce spun ei:
  • diminuueaza vizibil celulita si vergeturile dupa 2 saptamani de utilizare
  • reduce circumferinta corporala
  • arde intensiv grasimile
  • dezintoxica rapid organismul
  • intensifica circulatia sanguina
Ce spun eu: 
  • nu am vazut o mare diminuare a celulitei, insa am remarcat o mare imbunatatire a texturii pielii. Eu am celulita de gradul 1 pe coapse si burta si aici am vazut ca pielea este mult mai ferma si extrem de catifetata. Pe fund (acolo unde am celulita de gradul 2) am observat o imbunatatire a aspectului pielii insa celulita este inca vizibila. Cred ca daca as continua tratamentul si masajul, pana in vara o sa scap de celulita sau in cel mai rau caz nu o sa fie asa de evidenta. Cat despre vergeturi am vazut o imbunatatire a aspectului lor deoarece s-au mai estompat.
  • nu m-am masurat din pacate insa cred ca reduce circumferinta corporala doar daca este combinata cu dieta si sport.
  • dezintoxica organismul pentru ca pune sangele in miscare si pentru ca intensifica circulatia sanguina chiar simti ca aceasta crema functioneaza. 

INGREDIENTE: Aqua, Paraffinum Liquidum, Glycerin, Algae Extract, Dimethicone, Stearic Acid, Hyaluronic Acid, Cetearyl Alcohol, Panthenol, Linalool, Glyceryl Stearate, Cetyl Palmitate, Capsicum Frutescens, Carbomer, Glucosamine, Propylparaben, Alcohol Denat, Tetrasodium EDTA, Propylene Glycol, CI 75470, Fragrance.
Potrivit Cosmetic Ingredient Dictionary  crema contine foarte multi emolienti si ingrediente "skin identical" insa contine si cativa iritanti precum: Capsicum Frutescens (extractul de ardei iute- ingredientul vedeta al cremei), Linalool si Alcohol Denat.

    PLUSURI: 
    • imbunatateste textura pielii facand-o mai ferma si mai catifelata
    • diminueaza vergeturile (acelea albe) 
    • dupa aplicare si dupa masaj pielea se inroseste si se incalzeste. Imi place extraordinar de mult efectul asta pentru ca vad ca functioneaza.
    • textura cremei este foarte potrivita pentru un masaj celulitic: nu intra extrem de repede in piele si iti permite sa masezi zonele cu probleme mult timp
    • imi place foarte mult ambalajul -roz fucsia- pentru ca iti sare in ochi de la o posta, mai mult, pe cutie sunt trecute toate informatiile, inclusiv lista de ingrediente, ceea ce mi se pare foarte util. 
    • pretul (25 lei) mi se pare ok pentru cantitatea si efectele ei. Nu as plati insa mai mult de atat pentru ca daca ar fi sa o aplic exact ca in instructiuni, dimineata si seara, mi-ar ajunge foarte putin timp.
    MINUSURI
    • se spala extrem de greu de pe maini. Nu pateaza insa iuteala ardeiului persista extrem de mult timp si daca atingi fata, sau mai rau ochii ustura extrem de tare. Am tot vrut sa imi cumpar manausi chirurgicale sa le folosesc atunci cand o aplic ca sa nu mai intre nici pe sub unghii insa mereu uit :-". Si nici nu vreau sa va vorbesc despre chinul ce il poti indura daca ai vreo sgarietura/taietura pe maini...

      EXPERIENTA  CORINEI:
      Din cate am vorbit cu ea i-a luat extrem de mult timp sa se obisnuiasca cu aceea senzatie pe care o avea imediat dupa ce o aplica. Pe mine insa nu m-a deranjat, pe ea a usturat-o extrem de rau pielea la primele 4 aplicari. A diminuat cantitatea si pielea nu s-a mai inrosit asa de rau - probabil s-a obisnuit corpul.
      Din cate am vazut,  celulita de pe coapse (gradul 2) s-a diminuat mult mai mult decat cea de pe fundul meu, de exemplu, ceea ce ma face sa cred ca aceasta zona nu e tocmai accesibila pentru un masaj anticelulitic facut ca la carte. Cat despre celulita de pe fese a spus ca se putea mai bine- si o cred pe cuvant.
      Oricum mie mi se pare ca ea a avut rezultate mult mai bune cu aceasta crema si pentru faptul ca a aplicat-o ca la carte si a facut mari eforturi sa slabeasca (pentru mine asta inseamna tinut dieta si facut sport).

      CONCLUZII:
      Stiu ca toate vrem ca pacatoasa asta de celulita sa dispara insa nu imi pun toata speranta intr-o crema.
      Eu nu am avut rezultate spectaculoase insa am vazut ca are potential si as recomanda crema aceasta si altor persoane cu sfatul de a folosi manusi chirurgicale
      NOTA: 8.50/10

      Niciun comentariu:

      Trimiteți un comentariu