luni, 5 decembrie 2011

REVIEW: Vichy Normaderm Teint

Cand vine vorba de fonduri de ten, sunt extrem de pretentioasa pentru ca tenul meu are multe probleme si mereu sunt in cautarea unui fond de ten perfect. Acum cateva saptamani Ami alaturi de Vichy Romania mi-au dat ocazia sa incerc fondul de ten pentru tenul cu probleme: Normaderm Teint.

Ce spun ei: Normateint este un fond de ten mat si stabil, eficient in acoperirea pielii cu imperfectiuni.
Tenul va fi uniform, proaspat si natural.
Nu usuca tenul.
Este imbogatit cu Zicadone ATM, un ingredient care reduce vizibil imperfectiunile.

Ce spun eu: Are un finish mat dar nu are aspectul acela de masca ci unul natural. Acopera foarte bine imperfectiunile pielii. Nu usuca tenul insa daca are portiuni deja uscate le scoate in evidenta intr-un mod foarte neplacut. Nu am remercat reducerea imprefectiunilor pentru ca nu l-am testat atat de mult ca sa-mi dau seama.

Ingrediente: 

Mi-a placut extrem de mult faptul ca are o multime de ingrediente benefice pielii. Exceptie fac alchool-ul denat si parfumul.

Plusuri:
  • se aplica extrem de usor pe fata
  • da un aspect mat, insa nu prafos
  • nu se simte pe fata si deci nu are efectul acela de masca
  • are o acoperire medie insa poate fi "buildable" 
  • rezista pe fata pana la sfarsitul zilei desi am vazut ca se ia extrem de putin pe telefon (e posibil sa fie totusi pudra)
  • ambalajul mi se pare extrem de igienic (tub) 
  • se demachiaza fara sa insist si fara sa-mi irit pielea
Minusuri: 
  • nu reuseste sa-mi tina in frau excesul de sebum (lucru pe care nici un fond de ten nu a reusit pana acum si din cauza asta trebuie sa folosesc pudra de 2 ori pe zi: imediat dupa ce il aplic si dupa 4-5 ore).
  • nu e foarte rezistent la transfer (se ia putin pe telefon) 
INAINTE

DUPA VICHY
DUPA VICHY+PUDRA
All in all imi place Normaderm teint. 
Imi place pentru ca da un aspec natural tenului, pot schimba gradul de acoperire dupa cum vrea, pot aplica peste el o pudra matifianta fara sa am fata incarcata, o pot aplica si pe parcursul zilei si machiajul sa arate proaspat.
Nu imi place pentru ca dupa 4-5 ore fata mea luceste inestetic. Dar inclin sa cred ca luciul tenului meu este o provocare chiar si pentru cele mai scumpe fonduri de ten. 

Il recomand daca vreti un aspect natural si in acelasi timp sa aveti grija de tenul vostru!

6 comentarii:

  1. Arata foarte frumos si natural :X. Eu am Aerateint pentru ten uscat si sunt super multumita de el

    RăspundețiȘtergere
  2. @Kitty: daca ar reusi sa tina in frau sebumul mai mult timp ar fi perfect. Dar imi place mult ca arata ok.

    RăspundețiȘtergere
  3. Ms insa sunt a work in progress ;)) Oricum acum arata mult mai bine :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Arata f. bine si natural, l-am avut si eu acum 2 ani cred. Mi-a placut mult doar ca dupa vreo 4 luni au inceput sa-mi apara cosuri de la el. Acum nu l-as mai folosi pt. ca are alcool, pe atunci nu citeam ingredientele.

    RăspundețiȘtergere
  5. Da, chiar asta bine. Nu mi-au aparut cosuri din fericire insa nu ma mai inteleg bine cu el... imi luceste tenul ingrozitor. :-<
    Pe mine nu ma deranjeaza alcoolul in fondul de ten pentru ca preferatul meu: colorstay are si el ingredientul asta...o groaza(mi se pare ca e printre primele ingrediente). Din fericire nu am nici o reactie urata la ingredientul asta.

    RăspundețiȘtergere