joi, 8 decembrie 2011

Versatile Blog Award

Am primit premiul si tagul acesta, acum...doua saptamani  de la Alina si Simona si am considerat ca e timpul sa ma mobilizez. 
Multumesc mult fetelor!
Trebuie sa-l dau mai departe catre 15 bloguri si sa spun 7 lucruri despre mine. 
Pentru ca il fac atata de tarziu sunt sigura ca multe fete l-au primit si au facut deja tagul...asa ca daca sunteti "bloggarita", nu ati primit premiul si imi cititi blogul, eu vi-l dau cu cea mai mare placere si astept linkul catre postarea cu cele 7 lucruri despre voi :)

Sa purcedem deci: 
  • aman mereu sa fac anumite lucruri (vezi postarea aceasta) ;)) 
  • mi-e extrem de teama de ....serpi si ma gandesc cu multa parere de rau ca nu voi putea sa merg in Delta ....niciodata!!!!!!!!!!!!!!! pentru ca as fi cu nervii la pamant 
  • uneori ma apuca un dor nebun de: inghetata din Brasov sau cea din Sibiu, clatitele cu ciocolata din Campulung Muscel,  bulzul din Brasov, ciorbica de fasole in bol de paine de la Caru cu Bere, spaghetele milaneze de la Bistro, shaorma din Geoagiu Bai, snitelul de la Grasi...KFC-ul de oriunde si multe, multe altele (-drooling-)
  • si in ciuda tuturor celor de mai sus, multa lume imi spune ca sunt foarte slaba ;))
  • mi-ar placea sa am drept matusi pe surorile Chapman si pe Lisa Eldrige, drept unchi pe Wayne Goss, bunica sa-mi fie Melania Lupu, pisoi- Mirciulica (vezi Rodica Ojog Brasovean, seria Melania), bunic-Hercule Poirot  (Agatha Christie),  sef- Lincoln Rhyme ( vezi Jeffery Deaver, seria Lincoln Rhyme) ;)) etc, etc.
  • as putea petrece ore in sir vizionanad programe pe Investigation Discovery (postul meu preferat), sa citesc romane politiste (o pasiune noua) sa ma uit pe youtube si pe blogurile de beauty. 
  • urasc ploaia...mai ales cand trebuie sa folosesc umbrela pentru ca am tendinta sa fiu neatenta si sa lovesc oamenii pe strada cu ea...sau mai rau,  ei pe mine.

2 comentarii:

  1. Mi-a placut ce am citit!! Si te invidiez ca poti papa orice si tot te mentii, zi-mi secretul tau!!

    RăspundețiȘtergere
  2. @Catalina: ;)) Ma bucur! Probabil asa mi-e metabolismul desi recunosc ca in unele zile manac doar 1 data pe zi (seara) si sunt multumita de greutatea mea. E mereu loc de mai bine insa la ce excese fac...;-"

    RăspundețiȘtergere