vineri, 13 ianuarie 2012

Favoritele lunilor noiembrie si decembrie

Am intarziat extrem de mult cu genul acesta de postari si am decis sa fac o postare 2 in 1. 
Nu s-au adunat multe produse lunile astea pentru ca nu prea m-am machiat atat de mult iar unele produse pe care le-am folosit vi le-am aratat in celelalte postari. 
Favoritele mele in aceste 2 luni au fost: 

  1. Gel Spumant Antimicrobian din gama Stop Acnee de la Gerovital Plant. L-am folosit acum cativa ani si mi-am amintit ca m-am impacat extrem de bine cu el: nu mi-a iritat tenul si a curatat foarte bine pielea. O sa urmeze un review in urmatoarele zile. 
  2. Good-bye Cuticles de la Flormar este un tratement pentru indepartarea cuticulelor. Il folosesc de 2 ori pe saptamana si sunt multumita de rezultate. O sa fac o postare in care va arat ritualul meu de ingrijire al unghiilor si ce produse folosesc si o sa scriu mai multe despre el. 
  3. Oja True Color de la Flormar, nuanta021 am folosit-o extrem de mult. Singurul dezavantaj al acestei game este ca se usuca extrem de greu si trebuie sa fiu foarte atenta urmatoarele...2 ore dupa ce imi fac unghiile.
  4. Apa termala de la Vichy o folosesc pentru ca imi da o senzatie de prospetime.
  5. Lotiune micelara de la Vichy. E prima data cand folosesc o lotiune micelara si m-am indragostit de acest fel de produs. Ambele produse au fost primite in urma participarii mele la un seminar Vichy. 
  6. Balsamul de buze cu laptisor de matca, ulei de masline si miere de la Apidermaliv. V-am povestit despre el aici.
  7. Flormar Matifying Top-Coat, lacul matifiant de care m-am indragostit. L-am folosit aici.
  8. Crema pentru calcaie cu ulei de masline, unt de shea si ulei esential de menta din gama Apidermaliv este preferata mea dintre cele 2 creme pt calcaie din gama Apidermaliv deoarece....imi place cum miroase.
  9. Smoothing Sugar Scrub din gama Milk&Honey de la Oriflame un scrub extrem de eficient, miroase divin (mult mai bine decat gelul de dus din aceeasi gama), exfoliaza extrem de bine si lasa pielea fina fina fina.

8 comentarii:

  1. si eu am avut demachiantul gerovital si mi-a placut. Unde mai pui ca e si foarte ieftin . Nice choice!

    RăspundețiȘtergere
  2. Alinaluibrumarel14 ianuarie 2012, 11:42

    intr-o vreme am avut multe produse milk&honey :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Eu acum le-am descoperit si sunt surprinzator de bune.

    RăspundețiȘtergere
  4. Si eu...mai am putin din el. Sper sa il gasesc fie la farmacie fie la plafar.

    RăspundețiȘtergere
  5. Ms. Gelul asta l-am folosit acum cativa ani si mi-a placut mult de tot...ma bate gandul sa-mi iau lotiunea tonica din aceeasi gama.

    RăspundețiȘtergere
  6. Arata foarte interesant oja, dar daca se usuca asa de greu... Nu stiu daca vreau sa o port si cu modelul lenjeriei!

    RăspundețiȘtergere
  7. Are o culoare foarte frumoasa. Planuiesc sa o incerc cu o solutie de uscare a ojei si sper sa am rezultate mai bune.

    RăspundețiȘtergere