joi, 12 ianuarie 2012

Oferta Grupon la produsele Mario Badescu

Ieri a aparut o oferta extrem de convenabila pe site-ul Grupon la produsele Mario Badescu. O puteti vedea aici. Platesti 9 lei si ai o reducere de 50% la toate produsele Mario Badescu de pe site-ul Carespot. A picat extrem de bine oferta asta pentru ca de mult timp imi doream cateva produse din aceasta gama, insa mereu am amanat pentru ca mi se pareau ca au un pret cam mare. 
Ce mi-am ales: 
  1. Silver Powder:

Cost comanda cu voucher: 83,63 de lei reprezentand: 75 lei produsele + 8,63 transport. La suma asta se adauga valoarea voucherului de 9 lei. Cost total: 92,63
Fara voucher as fi platit 150 de lei pe produse+ 8,63= 158,63
Eu zic ca am facut un targ bun ;)) si de abia astept sa primesc produsele.
Pe voi va tenteaza oferta aceasta?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu