miercuri, 4 ianuarie 2012

REVIEW: Gama APIDERMALIV prima parte

Acum... multe saptamani am primit spre testare gama Apidermaliv si cred ca a sosit vremea sa va povestesc despre produse. 
Incep cu preferatul meu:
1. Balsamul de buze cu laptisor de matca, ulei de masline si miere

Ce spun ei: Apidermaliv balsam de buze este un balsam hranitor cu laptisor de matca, ulei de maslinesi miere ce rasfata chiar si cele mai uscate si deshidratate buze. Combinatia de 100% ingrediente de origine naturala perecum ceara de albine, laptisor de matca, uleiul de masline si uleiul esential de portocala catifeleaza si trateaza buzele. Mierea pastreaza buzele hidratate o lunga perioada, laptisorul de matca actioneaza antirid in timp ce uleiul esential de portocala lasa o aroma placuta, balsamul fiind un real rasfat regal clamant si hranitor pentru pielea sensibila a buzelor. 
Ingrediente: Olive Oil, Honey, Beeswax, Citrus Auranius Dulcis flower oil, Royal Jelly.
Potrivit Cosmetic Ingredient Dictionary toate ingredientele balsamului sunt extrem de bune si benefice pielii, mai putin ultimul ingredient Royal Jelly (laptisorul de matca) care practic functioneaza ca un "water-binding agent" si desi s-a spus despre el ca vindeca ridurile si te poate scapa de acnee, nu exista inca studii care sa demonstreze aceasta teorie.
Ce spun eu: Mi se pare CEL MAI BUN BALSAM DE BUZE pe care l-am folosit vreodata. Eu va spun ca m-am indragostit de el de cand l-am incercat prima data pentru ca miroase extrem de bine, este dulce rau si hidrateaza intens buzele.
Inainte 

Dupa
Primele zile l-am folosit intinzandu-l mereu cu degetul si nu il puteam folosi afara din casa sau la servici pentru ca desi ma spalam pe maini/ foloseam dezinfectant nu mi se pare o aplicare igienica. Apoi brusc am incercat sa il aplic ca pe un gloss la tubulet. Cu putina atentie si fara sa apas prea mult pe tubulet pot sa aplic cantitatea necesara de balsam fara sa mai folosesc degetul sa il intind. 

PLUSURI: 
  • hidrateaza extrem de bine chiar si cele mai uscate buze
  • le pastraza hidratate mult timp
  • da o senzatie placuta cand il aplici
  • este dulce rau, de abia ma abtin sa nu il manac
  • pretul este extrem de convenabil: 6,32 lei si il puteti cumpara de aici
MINUSURI:
  • NU ARE
NOTA: 10/10
Il recomand daca aveti buze uscate, mai ales in anotimpul rece. Puteti sa il aplicati seara si apoi dimineaza sa exfoliati cu periuta de dinti si veti avea buze extrem de catifelate toata ziua.

2. Apidermaliv- Crema de fata cu laptisor de matca, ulei de masline si unt de Shea

Ce spun ei: Apidermaliv este o crema hranitoare cu actiune de hidratare, emoliere si intinerire asupra tenului normal si mixt. Proprietatile anti-imbatranire ale laptisorului de matca, emolierea intensa a uleiului de masline si hranirea puternica a untului de Shea, ingrijesc si rasfata pielea in profunzime. Datorita complexului activ bogat in ingrediente naturale, starea pielii este imbunatatita in primele saptamani de la utilizare. Mai multe detalii despre aceasta crema puteti gasi aici.
Ingrediente: Aqua, Olive Oil, Beeswax, Lanolin, Cetyl Alcohol, Shea Butter, Sodium Tetraborate, Cholesterol, Royal Jelly, Parfum.
Potrivit Cosmetic Ingredient Dictionary cel mai daunator ingredient este Parfumul, aflat insa in cantitati foarte mici in compozitia acestei creme.  De pe Google am aflat ca Sodium Tetraborate este boraxul- un ingredient care previne inmultirea bacteriilor in creme, pentru a controla pH-ul dar si ca agent de emulsifiere. Este sigur ca ingredient cosmetic doar daca este intr-o concentratie mai mica sau egala cu 5 % in produsul finit. In aceasta crema este al 7-lea ingredient dintr-o lista de 10 si este posibil sa fie in concentratie extrem de mica.
Ce spun eu: Este o crema intens hidratanta cu un miros super placut care imi aminteste de copilarie. Are o textura extrem de densa si folosita pe fata  sunt sigura ca se consuma extrem de greu. Imi place sa o folosesc doar seara pentru ca dimineata ma trezesc cu o fata extrem de catifelata. Am incercat sa o folosesc ziua ca pe o crema de zi insa s-a dovedit a fi mult prea grasa pentru tenul meu. Lasa o pelicula grasa pe fata care nu se impaca extrem de bine cu un ten extrem de gras.De aceea, pe langa intrebuintarea evidenta o mai folosesc ca o crema de maini si pe unele zone mai uscate: coate si  genunchi pentru ca imi face pielea extrem de catifelata.

PLUSURI: 
  • este extrem de hidratanta 
  • are niste ingrediente extrem de bune pentru un produs romanesc 
  • pretul este extrem de convenabil: 9,13 lei si o puteti gasi aici.
  • este extrem de buna pentru a hidrata zonele uscate ale fetei
MINUSURI: 
  • lasa o pelicula grasa pe piele
NOTA: 9/10 doar datorita faptului ca pe langa rolul de a-mi hidrata portiunile uscate ale tenului o mai pot folosi pentru a-mi hidrata si corpul.
Desi este recomandata si tenurilor mixte eu as recomanda-o tenurilor uscate si normale pentru ca este mult prea uleioasa pentru un ten mixt/gras.


3. Masca de fata cu laptisor de matca, ulei de masline, unt de shea si miere

Ce spun ei: Masca pentru fata Apidermaliv este o masca hranitoare adresata tenurilor uscate. Cu 100% ingrediente naturale, este un rasfat regal pentru tenul matur si uscat. Ingredientele active: laptisorul de matca, uleiul de masline, untul de shea si mierea sunt puternici aliati in lupta impotriva ridurilor accelerand circulatia sangelui in tesuturi. Este destinata tenului foarte uscat, uscat si matur. 
Ingrediente: Olive Oil, Acacia Honey, Besswax, Shea Butter, Royal Jelly, Sea-Buckthorn Oil.
Ce spun eu: Este o masca de fata extrem de grasa si am folosit-o extrem de putin din cauza tenului meu gras. Desi nu este recomandata acestui tip de ten eu am folosit-o pe portiunile cu piele descuamata (imi apare aceasta problema foarte frecvent pe nas/ pe portiunile unde s-au uscat cosurile), doarece o inmoaie si o face mai usor de indepartat cu un scrub (eu folosesc bicarbonatul de sodiu). 

PLUSURI: 
  • hidrateaza extrem de bine pielea 
  • nu produce cosuri- cel putin nu mi-a aparut nici unul atunci cand am folosit-o ( sincer imi era frica de acest lucru deoarece este extrem de grasa)
  • se poate folosi  si pe tenurile mixte/grase insa cu moderatie si doar pe zonele cu piele uscata
MINUSURI: 
  • nu este  recomandata tuturor tipurilor de ten 
  • se indeparteaza destul de greu iar pielea ramana foarte uleioasa (eu folosesc dischete demachiante/ buretei de celuloza umezi) 
NOTA: 8/10 pentru ca, desi hidrateaza bine, o folosesc cu frica sa nu imi provoace cosuri.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu