miercuri, 1 februarie 2012

Cumparaturi de ianuarie

Iata ce mi-am cumparat eu in luna ianuarie:
  • Volume Powder de la Taft. Nu este un sampon uscat dupa cum pare ci un fel de...pudra care da textura parului. Inca nu m-am facut o parere despre ea...o sa o mai incerc si revin cu un review.
  • Fixativ Londa Trend de care v-am mai povestit aici.
  • Balsam Nivea Volume Sensation care este un balsam spuma si imi place mult de tot. O sa urmeze un review
  • Mario Badescu Silver Powder pe care o aplic ca o masca de argila si are efecte.
  • Mario Badescu Healing Powder pe care o folosesc ca o pudra libera. Mi s-a parut ca e foarte deschisa la culoare si am combinat-o cu un fond de ten 'mineral' de la Avon.
  • Lotiune micelara marca Kaufland care a fost cumparata dintr-un impuls de moment...inca nu i-am analizat ingredientele insa am folosit-o si mi se pare...ineficienta.


Daca vreti sa cititi un review la un produs puteti sa-mi spuneti si il fac cu placere.

6 comentarii:

  1. Si eu am fixativul Londa Trend si sunt multumita de el.As fi curioasa cum este lotiunea micelara marca Kaufland

    RăspundețiȘtergere
  2. Alinaluibrumarel2 februarie 2012, 09:21

    si eu sunt curioasa de lotiune :)

    RăspundețiȘtergere
  3. vine si review-ul ;))...as vrea sa o mai incerc un pic

    RăspundețiȘtergere
  4. Cum e Silver Powder de la MB? Mi-am dat si eu comanda de ea, dar inca nu mi-a venit

    RăspundețiȘtergere
  5. Mie imi place! Inca nu am reusit sa inteleg modul in care functioneaya insa punctele negre sunt mult mai mici...nu au disparut...insa nu sunt asa de evidente. Chiar pregateam un review pentru ea.
    Eu te sfatuiesc sa o aplici ca pe o masca de argila pentru ca pierzi o groaza de produs daca o folosesti asa cum recomanda ei.

    RăspundețiȘtergere