miercuri, 22 februarie 2012

Cute Blog Award

Cred ca sunt ultima care face acest tag ;)) 
L-am primit de la Macnetize careia ii multumesc mult ca s-a gandit si la mine (:* :*). Trebuie sa spun de la cine am primit blogul si sa raspund la urmatoarele intrebari: 

1. Care este produsul de machiaj preferat?
Mascara...waterproof  

2. Care a fost trendul preferat in 2011?
Mi-au placut multe trenduri anul trecut insa m-am indragostit de bluzele de chiffon.

3. Care este desertul tau preferat?
Hmmm...grea  alegere pentru ca imi plac multe lucruri, de obicei facute in casa...sunt mai gustoase decat daca le cumperi (sau poate gateste mama mea foarte bine ;)) )

4. Culoarea preferata?
Albastru, in toate nuantele. 

5. Care este prenumele tau?
Alina-Elena (ca pe 80% din populatia Romaniei) ;))

6. Care este ultima melodie pe care ai ascultat-o?

7. Pisici sau caini?
Iepuri ;)) am avut unul cand eram mica si de atunci m-am indragostit de animalele astea. . Dar am avut si caini si pisici de-a lungul timpului si i-am iubit si pe ei mult. Momentan am un caine care se crede pisica si o pisica care este foarte...prostanaca.;))

Ceva despre mine ce nu am mai spus pe blog? 
Mi-e frica de lifturile vechi...cele care dau impresia ca nu am mai fost controlate de zeci de ani. Dar stati linistite...ma tratez urcand in fiecare zi cu un astfel de lift care se blocheaza intre etaje (e o minunatie!).



Dau tag-ul mai departe tuturor fetelor care sunt in lista mea de bloguri pentru ca le citesc mereu cu placere :* 



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu