joi, 23 februarie 2012

REVIEW: Purifyng wash and tone gel by Oriflame

Produsul asta are un nume asa de pompos in engleza ;)). E vorba despre gelul de curatare de la Oriflame din gama Pure Nature cu rozmarin si tea tree. L-am recumparat dupa multi ani in vara si de atunci il tot cumpar..cred ca sunt la a 3 a sticluta. 
Ce spun ei: Gel 2 în 1, cu extract organic din arbore de ceai şi ulei din rozmarin. Se spumează pentru a îndepărta delicat impurităţile şi excesul de sebum, contribuind în mod natural la îndepărtarea coşurilor. (Sursa: Oriflame

Ce spun eu: Curata extrem de bine tenul de orice urma de machiaj. Face spuma multa iar dupa ce il clatesti ai o senzatie de...prospetime. Nu stiu cat de bine functioneaza impotriva cosurilor pentru ca in perioada aceasta nu m-am confruntat foarte mult cu aceasta problema. Parerea mea este ca un produs de genul aceasta este bun daca indeparteaza eficient tot machiajul de la prima spalare si daca nu irita tenul. Nu am crezut niciodata in descrierile acealea cu vindecarea cosurilor atribuite unui produs de curatare. Deci, imi place mult gelul asta de curatare si este unul dintre preferatele mele. 
Mirosul este acela al uleiului esential de menta...un miros extrem de placut, iar consistenta il face foarte economic deoarece iti trebuie o cantitate extrem de mica pentru a-ti curata fata si face  foarte multa spuma. 

Ingrediente: AQUA, GLYCERIN, SORBITOL, SODIUM LAURETH SULFATE, COCAMIDOPROPYL BETAINE, HYDROXYETHYLCELLULOSE, PEG-40 HYDROGENATED CASTOR OIL, MELALEUCA ALTERNIFOLIA LEAF OIL, PHENOXYETHANOL, IMIDAZOLIDINYL UREA, PARFUM, METHYLPARABEN, ROSMARINUS OFFICINALIS OIL, PROPYLPARABEN, ETHYLPARABEN, LIMONENE, SODIUM CHLORIDE, CI 42090, CI 19140, CI 17200

Acest gel de dus are ingrediente "skin identical" (GLYCERIN ) agenti de curatare (SODIUM LAURETH SULFATE,COCAMIDOPROPYL BETAINE PEG-40 HYDROGENATED CASTOR OIL  )  extracte din plante (HYDROXYETHYLCELLULOSE,MELALEUCA ALTERNIFOLIA LEAF OIL, ) emolientiPEG-40 HYDROGENATED CASTOR OIL), conservanti (PHENOXYETHANOL, METHYLPARABEN, PROPYLPARABEN, ETHYLPARABEN ), agenti de ingrosare ( SODIUM CHLORIDE) si coloranti (CI 42090, CI 19140, CI 17200)
Ingredientele nu tocmai benefice pielii sunt: IMIDAZOLIDINYL UREA despre care puteti citi mai multe aici si PARFUMul.
Insa cel mai periculos ingredient este ROSMARINUS OFFICINALIS OIL care in cantitati mari poate produce iritatii si reactii alergice. Eu am folosit gelul si in perioade in care tenul meu nu era in zilele lui bune si nu a inrautatit starea pielii, chiar a calmat-o. E posibil ca extractul de rozmarin sa fie intr-o cantitate mica in acest produs si de aceea nu am avut probleme cu iritatiile. 
Pe aceasta listamai intra si LIMONENE care este un parfum sintetic ce  provoaca iritatii. 
In ciuda ingredientelor, mi se pare ca este un produs extrem de bun insa parca il preferam cu mai putini parabeni si mai putin parfum. 

NOTA 9/10 
Stiu ca nu are cele mai bune ingrediente pentru piele insa...imi place mult de tot si cred ca il prefer pe el in locul multor produse de curatare. Eu va sfatuiesc sa il incercati mai ales daca il gasit la oferta: 10/13 lei pentru 150 de ml de produs. 

2 comentarii: