marți, 7 februarie 2012

REVIEW: Solutie micelara Blanchette

Dupa cum stiti din postarea anterioara , am cumparat zilele trecute o lotiune/solutie micelara de la Blanchette (marca de cosmetice Kaufland). Primul lucru care m-a atras la ea a fost pretul foarte redus...cred ca in jur de 5 lei pentru 200 de ml. 


Ce spun ei: Solutie micelara pentru curatarea delicata a pielii fetei, pentru demachierea ochilor, purifianta. Nu ataca bariera hidrolipidica a epidermei.  Are un efect calmant si reimprospator, tonifica si hidrateaza pielea. Mod de intrebuintare: Aplicati solutia pe o discheta de vata si curatati fata si gatul.A se folosi dimineata si seara. 

Ingrediente: Aqua,  Poloxamer 184, Polysorbate 20, Disodium Cocoamphodiacetate, Propylene Glicol, Sodium Hyaluronate, Sodium Chloride, Disodium EDTA, Sodium Citrate, Citric Acid, Parfum, Methylparaben, Propylparaben, Methylisothiazolinone. 
Potrivit Cosmetic Ingredient Dictionary  solutia aceasta contine surfectanti/agenti de curatare precum Poloxamer 184, Polysorbate 20, Disodium Cocoamphodiacetate, ingrediente "skin-identical"(Sodium  Hyaluronate), antioxidanti (Sodium Citrate), ingrediente diverse (miscelaneouse)Disodium EDTA, Citric Acid, si  conservantiMethylparaben, Propylparaben. Singurul ingredient iritant este Methylisothiazolinone care un conservant folosit de cele mai multe ori in produsele care se clatesc asemeni sampoanelor si gelurilor de curatare. Se recomanda evitarea produselor care contin acest conservant in prima parte a listei de ingrediente. In ceea ce priveste solutia asta micelara, el este ultimul ingredient din lista si este intr-o cantitate extrem de mica in produs.


Ce spun eu: Am folosit-o pentru demachierea fetei si nu am simtit ca imi curata extrem de bine tenul, nu il lasa lipicios, insa o simt pe fata (daca intelegeti ce vreau sa zic...) . Am folosit-o si pentru demachierea ochilor si curata relativ bine insa daca imi intra in ochi ma ustura rau. Am remarcat ca nu imi usuca pielea si nici nu a iritat-o dar nu hidrateaza tenul...nu are nici un ingredient care sa faca asta. 
Eu o folosesc in timpul saptamanii sa ma demachiez si apoi imi spal tenul fie cu Gelul de curatare Pure Nature cu Tea Tree si Rozmarin de la Oriflame fie cu Gelul de curatare din gama Stop Acnee de la Gerovital pentru a-mi curata bine de tot tenul. 
In week-end daca nu ma machiez, o folosesc pentru a-mi curata tenul fara sa ma mai spal pe fata (lenea e mare ;)) ) si de cele mai multe ori nu mi l-a uscat sau iritat. 

PLUSURI: 

  • nu irita si nu usuca tenul
  • este buna pentru demachierea fetei si ochilor fara sa ma usture pielea din jurul ochilor/sa am vreo alergie la vreun ingredient
  • nu lasa o pelicula uleioasa dupa folosire
  • pretul este super: aprox 5 lei pt 200 ml 
MINUSURI: 
  • nu lasa o senzatie tocmai ok dupa ce o folosesc, adica nu e lipicioasa insa o simt pe fata...lucru care nu se intampla cu o lotiune micelara...adevarata
  • daca imi intra in ochi ustura destul de tare
CONCLUZII: 

Cred ca v-ati dat seama ca solutia asta nu este cu adevarat o lotiune micelara ci un fel de solutie plina de agenti de curatare, fara urma de acid hialuronic (asa cum scrie pe ambalaj). Comparand-o cu o Lotiune Micelara Purete Thermal de la Vichy mi se pare ca prima castiga detasat pentru ca nu o simt pe fata dupa ce m-am demachiat, nu ma ustura daca imi intra in ochi si curata de 10 ori mai bine ( si acum stiu de ce lotiunile micelare costa asa de mult ;)) ).
Totusi mie imi place solutia de la Kaufland pentru ca o consider o varianta neuleioasa a unui demachiant obisnuit. Si nu stiu daca v-am spus asta vreodata insa nu pot sa sufar demachiantele...urasc senzatia aceea uleioasa pe care o lasa pe ten. Si intre un demachiant si solutia aceasta ...o aleg pe ultima. 
Mai mult, o pot folosi si pentru indepartarea mastii de la Mario Badescu: Silver Powder. 
NOTA: 8,5/10 

Pe voi va tenteaza solutia asta? 

6 comentarii:

  1. Alinaluibrumarel8 februarie 2012, 11:35

    stiam ca trebuie sa ma mai uit dupa ceva cand am fost in Kaufland :) macar ca s-o vad live

    RăspundețiȘtergere
  2. ;)) Pai e ca o apa, transparenta ....de obicei o amestec inainte sa o folosesc si face...spuma (dupa cum se vede in poza)

    RăspundețiȘtergere
  3. Alinaluibrumarel8 februarie 2012, 12:26

    curioasa de mine trebuie s-o invarta pe toate partile :))

    RăspundețiȘtergere
  4. Multumesc pentru review.Chiar eram curioasa daca este buna sau nu avand in vedere pretul...

    RăspundețiȘtergere
  5. :)) te inteleg, si eu fac la fel. Parca e mai bine cand vezi cu ochii tai.

    RăspundețiȘtergere
  6. Cu placere! Eu te sfatuiesc sa iti iei o lotiune micelara adevarata...costa mai mult dar este mult mai eficienta. Mai multe informatii despre ele gasesti pe blogul Pasagerei.

    RăspundețiȘtergere