luni, 5 martie 2012

Comanda Mya Shop

Acum 2 saptamani am facut prima mea comanda de pe Mya Shop si mi-am luat paleta Oh So Special,  Blushul Flamingo, Pout paint-ul in Nuanta Minx si oja Barry M in nuanta Peach Melba.
Pot sa spun ca am intrat si eu in randul lumii :D
Am ridicat comanda luni (27.feb) (exact asa cum au spus cei de la Mya Shop), am deschis-o (defapt m-am chinuit 5 minute sa despachetez produsele pentru ca au venit impachetate extrem de bine) si....le-am facut poze sa vedeti si voi minunatiile ;))

Prima impresie despre produse:
  • Paleta Oh So Special are niste culori extraordinare si poti sa faci o groaza de look-uri cu ea. Cel mai mult imi plac nuantele acelea de roz pe care le gasesc perfecte pentru primavara si nuanta aceea mata de mov inchis. 
  • Blushul flamingo....este asa de roz...sau mai bine zis fucsia. Este cam prafos si trebuie aplicat extrem de atent...cred ca ar arata divin daca as folosi o pensula de stipple/ duo fiber. Rezista foarte bine chiar si pe un ten gras. 
  • Pout paintul este extrem de pigmentat si are o nuanta extrem de purtabila. Il folosesc cu un creion de buze de la Flormar si se vede extrem de bine. Tine pe buze cat tine si un ruj normal insa culoarea este mult mai opaca.
  • oja Barry M are o culoare foarte frumoasa si ea potrivita pentru primavara. 
  • Am fost foarte incantata de cadoul primit de la ei: o oglinda Sleek, chiar asta foarte bine, pare rezistenta si extrem de utila. 
Parerea mea despre Mya Shop
Am dat comanda pe 22.02 iar pe 27.02 am intrat in posesia ei. Daca nu punem la socoteala week-endul, practic a facut din Constanta pana in Bucuresti, 3 zile. ;)) Mi-a placut faptul ca mi-au zis ca luni pot sa ridic comanda si luni am luat-o de la Posta. 
Produsele au fost impachetate extrem de bine (cu multa folie si sigilate bine de tot). 
Cadoul primit este foarte util. 

Daca vreti sa vedeti swatchuri/review-uri pentru ele puteti sa imi spuneti si o sa fac o postare separata. 

13 comentarii:

  1. Alinaluibrumarel6 martie 2012, 10:38

    sa le folosesti cu placere :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Ce bine arata!! Sa le folosesti cu mare drag!

    RăspundețiȘtergere
  3. O sa-i fac un review cu swatchuri daca vrei.

    RăspundețiȘtergere
  4. Sunt super! Sa le folosesti cu placere :X

    RăspundețiȘtergere
  5. foarte fain:P
    si eu tocmai am comandat,cum de ai primit cadou?:D

    RăspundețiȘtergere
  6. Comanda a fost 101 lei si scrie pe site ca primesti un cadou surpriza la cumparaturi mai mari de 90 lei. ;))

    RăspundețiȘtergere
  7. Sa le folosesti cu placere! eu am Oh So Special si sunt moarta dupa ea. Am plecat pentru o saptamana si ghici ce trusa am avut la mine? Oja si pout paint-ul arata criminal. Si eu imi doresc Minx, insa am zis sa mai stau cuminte o perioada. Mi-ar placea sa vad cum arata oja si cat de buna e acoperirea.

    RăspundețiȘtergere
  8. Multumesc! Paleta chiar e un must-have si e foarte versatila, numai buna de luat in vacanta.;)) Pout paint-ul are o culoare superba insa as fi vrut sa reziste mai mult pe buze. Iar despre oja nu mi-am facut inca o parere pentru ca am folosit-o o singura data: este o nuanta extrem de frumoasa insa aplicarea mi-a dat un pic de furca dar a rezistat ok pe unghii.

    RăspundețiȘtergere