duminică, 18 martie 2012

NOTW (Nails of the week)

De foarte mult timp nu mi-am mai facut un french pentru ca mi se pare ca genul asta de manichiura arata foarte bine pe unghii un pic mai lungi. Problema mea cea mare e ca am unghiile destul de moi si chiar daca folosesc cu regularitate Lotiunea pentru tratarea unghiilor cu vit. B5 de la Farmec, unghiile mele devin casante si se rup. 
Insa, de curand, am ajuns la o lungime record care mi-a permis sa imi fac un french decent. 

Ce am folosit: 
1. Flormar Good Bye Cuticles
2. Lotiune pentru tratarea unghiilor cu vit. B5 de la Farmec
3. Flormar Nail Therapy 4 in 1 
4. Oja alba Golden Rose nuanta 104
Voua va place manichiura french? Preferati modelul asta extrem de simplu sau cele cu modele pe inelar si degetul mare?

4 comentarii:

  1. Eu sunt adepta stilululi clasic, cu dunga simpla alba la varf si lac pastelat peste. Imi plac tare unghiile tale!

    RăspundețiȘtergere
  2. mi-ai adus aminte ca nu mi-am facut de mult un french :P

    RăspundețiȘtergere
  3. Si eu la fel . Cand imi fac french asa il fac. Ms!

    RăspundețiȘtergere