miercuri, 14 martie 2012

Prima mea vizita la Estet Studio

De o luna ma tot chinui sa scriu articolul asta despre "noile" mele sprancene si sper ca in seara asta sa il termin ;)) 
Daca nu stiti despre ce/cine vorbesc va fac un scurt rezumat: 
In luna decembrie am castigat un giveaway organizat de Elena pe pagina de facebook a salonului Estet Studio . Am fost foarte incantata de lucrul asta pentru ca am vazut multe transformari incredibile pe blogul ei. Astfel mi-am lasat sprancenele sa creasca si cand nu le-am mai suportat mi-am facut o programare.
Acum ar trebui sa ma laud putin de indemanarea mea in ale pensatului pentru ca de cum am intrat pe usa m-a intrebat daca am mai fost la ea iar eu m-am umflat in pene si i-am zis ca nu am mai fost niciodata la cineva profesionist si ca ma pensam mereu singura.:D
 Sincer, in adolescenta am avut niste sprancene de care nu eram deloc multumita si recunosc ca le-am cam stricat atunci. Anii au trecut si am tot incercat sa repar ceea ce stricasem. Astfel in ultimul an am ajuns la o forma foarte naturala de care eram relativ multumita. Dar mereu e loc de mai bine nu ?!

Si am ajuns la prima mea vizita la salonul Estet.
Iar acestea sunt pozele inainte si dupa ( scuzati cearcanele dar pozele sunt facute fara sa ma fi machiat) :
INAINTE 

DUPA
 (sper sa nu se supere Elena ca am luat poza de pe blogul ei insa mi-am dat seama ca nu am o poza cu sprancenele proaspat pensate) 

Sunt foarte multumita de acest prim pensat. Mi-a placut ca Elena a respectat forma lor naturala si a definit-o mai mult, le-a ridicat un pic, le-a lasat mai lungi  decat le lasam eu in partea dispre  nas si le-a vopsit intr-o culoare foarte naturala. 
Eu de abia astept sa imi mai creasca sprancenele pe ici pe colo pentru ca nu imi plac partile dinspre nas, firele de acolo isi cam fac de cap si stau in toate directiile ;)) eu sper sa se indeseasca parul asta si de abia astept urmatoarea vizita. 

UPDATE: 
A trecut aproape o luna si ceva de la pensat si deja pot sa vad cum se indesesc firele dinspre nas si cum cresc unele din alte zone,  unde nu am nevoie de ele ;)) . Dovada: 
DUPA O LUNA DE LA PRIMUL PENSAT LA ESTET STUDIO

Asa le definesc forma cu putin fard in nuanta Boxed din Paleta Sleek Oh So Special. dupa cum vedeti imi cam dau de furca partile dispre nas pentru ca daca le dau mai mult cu fard arata foarte urat. 

CONCLUZIILE: 

  • Elena mi-a facut o impresie extrem de buna. I-am vazut transformarile pe blog, apoi am cunoscut-o pe ea si mi-a inspirat incredere din primele secunde.Este foarte talentata, pune mult suflet si pasiune in ceea ce face iar eu am avut o groaza de lucruri de discutat cu ea despre sprancene, manichiura and co. 
  • Luna asta cred  ca nu o sa mai merg pentru ca sprancenele si-au pastrat forma, chiar nu se regenereaza atat de repede pe cat mi-as dori, insa luna viitoare am planuri mari (pe langa pensat as mai vrea si o manichiuta cu gel-lac pentru ca am discutat mult despre procedura asta ultima data).
  • Recomand cu incredere Estet Studio pentru pensat (mai ales daca nu sunteti multumite de forma sprancenelor voastre). Data viitoare sper sa mai incerc si alte servicii si sa le recomand si pe ele :) 

10 comentarii:

  1. si eu am castigat un pensat la estet si mi-a placut enorm de mult :X la inceputul lunii aprilie merg la a 2a sedinta:X

    RăspundețiȘtergere
  2. Felicitari! Si eu de abia astept urmatoarea vizita. :D

    RăspundețiȘtergere
  3. Daca mergi pana-n paste sa ma anunti, poate merg si eu cu tine :D ca nu-mi place sa merg sinugra:(...

    RăspundețiȘtergere
  4. ;)) Pai cred ca asa o sa merg. Tinem legatura si mergem amandoua ;)

    RăspundețiȘtergere
  5. AlexandraRotaru19 martie 2012, 18:00

    si eu vreau sa merg... insa tot astept o imbunatatire a bugetului meu=))

    RăspundețiȘtergere
  6. Wow ce bine arata! Cred c-o sa le fac si eu o vizita in curand ca sprancenele mele sunt praf :(

    RăspundețiȘtergere
  7. Nu au ajuns ele la adevaratul lor potential insa cred ca sunt pe drumul cel bun. ;))
    Eu recomand salonulsi sunt sigura ca o sa fii multumita!

    RăspundețiȘtergere
  8. eu sunt deja pe la a4a sedinta cred .. :D nu cred ca mai caut alta esteticiana pentru sprancenele mele :)

    RăspundețiȘtergere
  9. Eu m-am oprit la a doua pentru ca nu prea mai am asa mari probleme cu ele. Am invatat sa le mentin forma asta, insa daca o sa imi bag penseta in ele si le stric....stiu la cine sa apelez ;))

    RăspundețiȘtergere