luni, 26 martie 2012

REVIEW: Gel spumant antimicrobian de la Gerovital Plant

Va spuneam in postarile anterioare ca imi place foarte mult sa-mi curat fata cu produse solubile in apa pentru ca mi se par mult mai eficiente si mult mai potrivite tenului meu decat alte metode de demachiere 
Am folosit Gelul spumant antimicrobian de la Gerovital din gama Stop Acnee cu multi ani in urma cand  aveam acnee si desi nu am vazut mari imbunatatiri mi-a placut foarte mult pentru ca imi curata bine tenul si nu il irita. Recent l-am vazut intr-un magazin si am zis sa il incerc din nou. 

Ce spun ei: Gelul spumant antimicrobian curăţă porii în profunzime şi îndepărtează impurităţile şi excesul de sebum, fără să usuce pielea. Extractul vegetal antiacneic are efect antiseptic, iar acidul lactic hidratează şi asigură o protecţie antimicrobiană. Aplică o cantitate mică de gel pe faţa umedă, evitând zona ochilor şi a gurii, masează uşor şi clăteşte cu apă calduţă din abundenţă. Sursa: Farmec.ro
Ce spun eu: Este un gel de curatare bland, nu face foarte multa spuma insa curata pielea fara a o irita. Atunci cand folosesc un fond de ten cu o acoperire mai mare (Revlon Colorstay-care e foarte greu de demachiat) ma spal de doua ori pe fata cu acest gel sau o data cu gelul Pure Nature de la Oriflame.
Cat despre curatatul porilor in profunzime as zice ca e o descriere cam pompoasa oricum eu vreau de la un produs de curatare sa indeparteze tot machiajul si impuritatile, sa nu imi irite tenul si sa nu-mi lase senzatia aia de piele care tine, iar acest gel face toate aceste lucruri. 

Ingrediente: Aqua(Water), Cocamidopropyl Betaine( surfectant/agent de curatare) , Glycerin(ingredient skin-identical) , Carbomer( emulsifiant,folosit pt a da compozitiei o textura de gel)  Triethanolamine(utilizat pentru a echilibra ph-ul) ,  (Basil) Flower/Leaf/Steam Extract(extract de busuioc), Phaseolus Vulgaris (Kidney Bean) Extract(extract de ...fasole), Hedera Hexil (Ivy) Extract(extract de iedera), Propylene Glycol(ingredient des intalnit in produsele cosmetice, folosit pentru a proteja produsele de inghet) ,PEG-40 Hydrogenated Castor Oil (folosit ca emolient, agent de ingrosare), Sodium Benzoate(conservant), Lactic Acid(exfoliant), EDTA(stabilizator), Parfum(Fragrance), Methylchloroisothiazolinone si Methylsothiazolinone( sunt iritanti, folositi mereu impreuna au un spectru larg de activitate impotriva microorganismelor si inlocuiesc de obicei parabenii, dar pot provoca sensibilizarea epidermei) 
Mai pe scurt spus gelul acesta nu are o mare putere de curatare (deoarece are foarte putini agenti de curatare) insa contine un exfoliant si extracte vegetale care sunt recomandate in tratarea acneei. Singurele ingrediente iritante sunt ultimele doua. Din fericire nu am remarcat nici o sensibilizare a tenului cat l-am folosit si in ciuda ultimelor 2 ingrediente mi se pare o alegere buna. 


Plusuri: 
  • curata bland tenul 
  • nu irita 
  • raportul cantitate/pret este unul acceptabil (200 ml pt 12-14 lei)
Minusuri: 
  • nu curata foarte bine machiajul rezistent la transfer/ rimelul mai rezistent/ rujul rezistent la transfer (dar pentru ultimele 2 produse folosesc un demachiant pe baza de ulei) \
  • contine 2 iritanti
NOTA: 9/10
CONCLUZIE: o sa continui sa il cumpar (asta daca nu gasesc o alta alternativa 100% safe). 

8 comentarii:

  1. Si eu detin acest gel spumant , personal fara el incep imediat sa imi iasa acnee incontrolabil..... l-am inlocuit 2 luni si tare mult am regretat , acum sunt din nou la el si acneea mea este mai bine.

    RăspundețiȘtergere
  2. nu cred ca o sa gasesti mai sigur de atat, decat foarte scump, dar daca gasesti as fi fericita sa aflu

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Asta e clar...produsele formulate ok...sunt extrem de scumpe in Romania. Mai grav e atunci cand se face reclama unor produse care au pretentia sa se numeasca "bio" si contin ingrediente mai periculoase decat astea romanesti.
      Eu inca mai caut asa ceva...daca o sa gasesc o sa anunt sigur.

      Ștergere
  3. Nu m.a ajutat cu problema ''acnee'' dar curata foarte bine tenul si il simti foarte curat, il recomand. Si chiar are un miros fumos ;)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Iti dai seama ca cerem mult prea mult de la un simplu produs de curatat. Acneea se vindeca cu lucruri serioase. Mie mi-a placut ca nu mi-a iritat/uscat fata.

      Ștergere
  4. Gelul de curatare se foloseste dupa demachiere. Nu e normal sa nu te demachiezi cu demachiant si sa ai pretentia de la el sa curete machiajul...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, stiu asta! Insa e o preferinta personala sa nu folosesc demachiant- pentru ca nu imi place si sunt destul de pretentioasa cand vine vorba de ele. De obicei folosesc apa micelara de la bioderma care indeparteaza foarte bine machiajul si apoi o clatesc cu acest gel. Chiar nu am pretentia de la el sa curete toate urmele de machiaj si nu cred ca am spus asta in articol. Pur si simplu am descris produsul ca pentru cineva caruia nu ii place sa foloseasca laptele demachiant si mi s-a parut normal sa spun ca nu indeparteaza toate urmele de machiaj.

      Ștergere