joi, 29 martie 2012

Sleek Pout Paint nuanta Minx (review, swatches si idei de combinare) -a doua parte-

In postarea precedenta v-am facut un review al rujului lichid de la Sleek in nuanta Minx iar descrierea oficiala a acestuia spune ca poate fi combinat cu celelalte nuante pentru a crea culori noi. Din pacate nu am alta nuanta ca sa ma apuc sa testez teoria asta insa am cateva creioane de buze de care v-am povestit in primele mele postari. Review pentru ele puteti gasi aici.
Ca sa vedeti mai bine ce nuante au rezultat din combinarea nuantei Minx cu cele 4 creioane de buze pe care le am am facut cateva colaje: 

1. Sleek Pout Pait (Minx)  + Flormar Waterproof Lip Liner (201).



2.Sleek Pout Pait (Minx) + Oriflame Lip Perfection (Pink Punch)


 
3.  Sleek Pout Pait (Minx) + Oriflame Lip Perfection (Red Love)



4.  Sleek Pout Pait (Minx) + Oriflame Lip Perfection (Nude Touch) 




Voua cum vi se pare ideea mea?

5 comentarii:

  1. Vintagelooksimona29 martie 2012, 21:02

    Foarte tare, imi plac mult prima si ultima varianta! Tare imi doresc si eu creionul Flormar 201, insa nu-l gasesc deloc la stand.

    RăspundețiȘtergere
  2. Ms. Eu am stat mult pe ganduri daca sa il iau sau nu, iar acum nu regret pt ca are o nuanta extrem de purtabila. Planuiesc sa imi mai iau cateva. Sper ca pana la urma sa-l gasesti si u.

    RăspundețiȘtergere
  3. dumitru9catalina31 martie 2012, 06:06

    Foarte placute nuantele!

    RăspundețiȘtergere
  4. Hannelore Gurbet21 aprilie 2012, 22:46

    wow, nu am crezut ca e chiar asa de tare aces Sleek pout paint. dar chiar ca m-ai convins. cu siguranta este pe lista mea....de astazi:))

    merci de postare

    RăspundețiȘtergere
  5. Cu placere! Sper sa te bucuri de el cat mai repede :)

    RăspundețiȘtergere