miercuri, 2 mai 2012

Al doilea pensat la Estet Studio si machiajul zilei

Inainte de Paste am avut a doua programare la Estet Studio unde am fost pensata a doua oara si mi s-a epilat mustata (am lasat-o sa creasca special pentru ocazia asta :D ;)). 
Pensatul a fost la fel ca data trecuta: demachiere, folosirea cerii pentru a inlatura firele nedorite, vopsit sprancene si apoi pensatul propriu-zis pentru a le defini forma. Desigur intre aceste proceduri si in timpul lor am mai discutat cu Elena despre o groaza de subiecte-cum facem de obicei si mi-a dat idei si despre cateva postari viitoare ;)). 
Si pentru ca i-am povestit ca dupa primul pensat am avut cateva cosulete (lucru care mi se intampla si cand ma pensez acasa) mi-a dat cu Skinoren- o crema ce contine acid azelaic care actioneaza impotriva acneei vulgare.
Sursa
 Nu stiu daca acele cosulete pot fi caracterizate drept acnee vulgara insa nu mi-au mai aparut deloc, nici pe arcada si in jurul ei si nici in zona mustatii iar mancarimea usoara de dupa aplicarea cremei este suportabila. 
Sa va arat rezultatul: 
INAINTE 
DUPA

Poza de dupa este facuta dupa cateva zile de la pensat- cand forma era "proaspata" si acum am realizat ca nu am prea multe poze de genul primei in care se observa foarte bine forma. Dupa cum am zis si la primul pensat... tot astept sa imi creasca fire in partea dinspre nas iar in rest sunt foarte multumita de forma. 

Cat despre epilatul mustatii pot sa va spun ca ....a durut...dar pe mine mereu ma doare cand ma epilez. Adica nu sunt in etalon in privinta asta pentru ca am o rezistenta foarte scazuta la durere. In rest a fost chiar ok...mi-au aparut cateva fire acum cateva zile si le-am pensat, iar a doua zi imi aparuse deja un cosulet (deci luna viitoare pe lista de cumparaturi va intra si skinorenul ;)). 

Si pentru ca v-am spus ca o sa va arat si machiajul zilei o sa va arat cateva poze in detaliu cu el: 


Ce am folosit: 

  • mi-am pregatit tenul si pleoapele cu fondul de ten de la Revlon: Colorstay, nuanta 150 iar pentru pleoape am folosit primerul de la Radiant.
  • pentru machiajul ochilor am folosit paleta Oh So Special ( nuantele Bow-pt iluminare in contul extern si pe arcada, Pamper pe ploapa mobila si Wrapped Down in coltul extern) si rimelul Giordani. Pe mucoasa ochiului am folosit un creion alb de la Flormar-care nu e prea rezistent-dupa cum puteti vedea. 
Sper ca v-a placut tentativa mea de "machiajul zilei" sau mai bine zis "eyes of the day" ca "machiajul ochilor al zilei"/ "machiajul zilei al ochilor" suna total aiurea (si nu stiu nici cat de corecte sunt d.p.d.v. gramatical) :))))))). 
 Seara buna fetelor! Va pup!
PS: Scuze Cosmina ca nu te-am anuntat ca ma duc la pensat insa am uitat total (a fost o nebunie pentru mine saptamana de dinainte de Paste) si mi-am adus aminte de tine exact in ziua in care ar fi trebuit sa ma duc. 

6 comentarii:

  1. AlexandraRotaru11 mai 2012, 13:53

    Super tare te-a pensat...de cand vreau sa merg si eu dar pretul ma omoara:))

    RăspundețiȘtergere
  2. Da si mie imi place. Sincer prefer sa dau banii astia si sa stau linistita ca nu imi strica sprancenele si oricum ma duc din 2 in 2 luni. Daca ai probleme mari cu sprancenele sau nu esti multumita de ele eu iti zic sa incerci maca o data sa mergi.

    RăspundețiȘtergere
  3. AlexandraRotaru14 mai 2012, 10:22

    din 2 in doua luni nu ar fi o pb...eu nu am mari probleme numai ca sunt groase si lungi si dupa o luna isi strica forma deci ar trebui sa ma duc mai des:D

    RăspundețiȘtergere
  4. esti norocoasa...ce as da sa fie si ale mele dese si lungi. Ale mele nu isi pierd forma asa de repede...din pacate cresc foarte greu:(

    RăspundețiȘtergere