miercuri, 9 mai 2012

Manichiura simpla in 5 pasi

Mi-a venit ideea unei astfel de postari astazi in timp ce imi faceam manichiura si pedichiura  si mi-am dat seama ca folosesc extem de multe produse si am un intreg ritual care dureaza uneori pana la 2 ore ;)) (dar in acest timp ma uit pe youtube/fb/blogger pt ca imi place sa las produsele mai mult timp sa actioneze). 
Dupa cate ati vazut sunt adepta manichiurilor simple pentru ca doar la ele ma pricep :P, sunt foarte usor de facut  si imi plac mult de tot. 

Pasul 1: De cele mai multe ori imi sterg unghiile cu acetona (de cateva luni o folosesc pe cea de la Oversa) si apoi fac un scrub (am scris despre el aici.)
Pasul 2: Folosesc solutia pentru indepartarea cuticulelor de la Flormar (Good Bye-Cuticules), astept 2-3 minute si apoi imi imping cuticulele cu un betisor de bambus. Folosesc o periuta pentru unghii (dintr-un set de pedichiura de la Oriflame) si indepartez solutia. 
Pasul 3: Dau forma unghiilor fie cu unghiera (daca s-au rupt) fie cu pila. Multa vreme preferata mea a fost pila neagra de la minus417 insa nu mai face fata si o inlocuiesc uneori cu cea obisnuita. Intentionez sa imi iau una de sticla pentru ca am auzit ca sunt foarte bune pentru unghiile casante-ca ale mele. 
Pasul 4: De obicei folosesc un base coat (sar peste etapa asta doar cand ma grabesc foarte tare). Este de la Flormar si din cate imi amintesc era ceva ...4 in 1 (intareste si protejeaza unghiile foarte bine insa se ingroasa dupa ceva timp). Las sa se usuce intre 5 si 10 min. Apoi aplic oja in 2 straturi pentru ca mi se pare ca rezista mult mai bine pe unghii, insa astept ca straturile sa fie extrem de bine uscate intre aplicari. De data aceasta am folosit oja de la Barry M in nuata Peach Melba (o sa urmeze un review curand) 
Pasul 5: Aplic uleiul de cuticule de la CND (Solar Oil) pe care l-am castigat la un giveaway pe siteul Adinei Necula si apoi o crema de maini (2 in 1 Protecting hand&nail cream de la Oriflame). 
Inainte
Produsele si ustensilele folosite 

Rezultatul

Voi cate produse folositi cand va faceti manichiura? Aveti ceva recomandari pentru un base coat si un lac cu uscare rapida? 

Seara frumoasa! Va pup!

6 comentarii:

  1. freedom_nostalgy10 mai 2012, 15:27

    Foarte nice post-ul!

    Iar nuanta ojei :x to die for :X

    check out my blog : hhtp://frumusetecumagda.blogspot.com

    RăspundețiȘtergere
  2. OMG, e prea frumoasa oja aia de la Barry M...need it!:D

    RăspundețiȘtergere
  3. Eu nu am rabdare chiar 2 ore, dar mi-as dori sa am :). Eu mi-am luat pila din sticla, este buna dar uneori am impresia ca este prea fina. Imi place foarte mult nuanta pe care ai folosit-o :*

    RăspundețiȘtergere
  4. daaa...este. O sa ii fac un review mai detaliat zilele astea.

    RăspundețiȘtergere
  5. Pai eu ma mai apuc si de alceva ;)) dau cu base coat..ma mai uit la un filmulet pe youtube, dau cu oja...iar youtube, dau cu ulei de cuticule...la fel ;)) Uneori ma misc mai repede :P. Cat despre pila ...cred ca ar trebui sa o incerc si eu ca sa vad exact de ce e asa de laudata ;))

    RăspundețiȘtergere