marți, 15 mai 2012

REVIEW: Oja Barry M in nuanta Peach Melba

Cand am dat comanda pe MyaShop acum cateva luni, nici nu imi doream o oja Barry M. Vazusem multe swatch-uri pe net, unele nuante chiar imi placeau mult de tot si le pusesem pe lista mea mintala de dorinte insa nu ma gandeam niciodata ca o sa intru in posesia unei astfel oje asa de curand.  Intamplarea a facut ca cele 3 produse sa fie la oferta si cum imi doream mult de tot paleta Oh So Special, aveam nevoie de un blush mai pigmentat iar oje nu ai niciodata prea multe...mi le-am cumparat :D

Nuanta este una superba ...pot sa o descriu ca pe o nuanta pastelata de piersica (?!)  insa mai bine va las cu pozele:




Oja are pretul de 17 lei si este una dintre cele mai scumpe oje pe care le am insa mi se pare ca e mult mai buna decat celelalte. Are o consistenta cremoasa, si nu e nici prea groasa nici prea subtire, pensula usureaza foarte mult aplicarea si se usuca destul de repede.
In prima saptamana am avut o "love-hate relationship" cu ea pentru ca, din pacate, se aplica cu dungi. Insa am mai incercat sa o aplic in mai multe feluri: cu base-coat, cu o baza de culoarea pielii sau alba (un strat de oja nude/alba) si pana la urma am gasit formula perfecta: 3 straturi de oja ;)). Poate o sa vi se para un pic prea mult dar in postarea anterioara v-am spus ca de obicei imi aplic 4 straturi de produse: 1 base-coat, 2 oja si unul de lac pentru uscare rapida (acum cateva zile mi l-am luat pe cel de la Kallos). Sincer, nu  mi se par prea multe 3 straturi de oje pentru niste unghii perfecte, fara nici un cusur, mai mult, lucrul asta prelungeste foarte mult "viata" manichiurii, uneori rezistand chiar si 5 zile. Si sunt convinsa ca peste ceva timp o sa-si schimbe consistenta, o sa devina mai groasa (asa cum se intampla cu toate ojele) si cred ca o sa se aplice perfect in 2 straturi. 

Pentru cele care vor sa vada ingredientele, le aveti aici, la sectiunea ingrediente. 

Pe voi va tenteaza ojele de la Barry M? Ce nuante va plac? 

8 comentarii:

  1. Nici eu nu am probleme u aplicarea a muuulto straturi ;)) unghiile sa arate bine :D Si culoarea ta e geniala

    RăspundețiȘtergere
  2. Daaaa....pozele nu ii dau dreptate, in realitate arata si mai bine ;))

    RăspundețiȘtergere
  3. Am vazut ca daca aplic mai multe straturi rezista mai mult. Ms.

    RăspundețiȘtergere
  4. AlexandraRotaru20 mai 2012, 23:41

    arata frumos culoarea...mi-am luat si eu un ruj zilele trecute de la barry m:X

    RăspundețiȘtergere
  5. Sa-l folosesti sanatoasa! Cum sunt rujurile de la barry m?

    RăspundețiȘtergere
  6. AlexandraRotaru21 mai 2012, 11:24

    mersi frumos la fel...sunt ok..imi place culoarea mult..dar calitativ nu sunt mai bune ca flormar...cel putin ce am eu

    RăspundețiȘtergere
  7. Aha. Am doar un ruj de la flormar si imi place, mai ales ca sunt acceptabile ca pret...sper sa nu mi se puna pata pe vreo nuanta barry m ;))

    RăspundețiȘtergere