joi, 24 mai 2012

Solutii pentru stoparea caderii parului

Nu am mari probleme cu caderea parului insa am observat  ca imi cade o cantitate mai mare de par de 2 ori pe an, primavara si toamna si de-a lungul timpului am incercat diverse metode de a trata aceasta problema. Despre masca cu ulei de ricin v-am vorbit pe la inceputurile blogului si este eficienta, insa mi se pare ca uleiul de ricin se spala foarte greu din par si ajung  sa-mi agresez parul mult prea mult (de cele mai multe ori il spalam de 3 ori ca sa-l simt curat).
Si probabil o sa ziceti ca e ceva normal sa ne cada parul insa pentru parul meu fin si rar e un dezastru sa-mi cada la fiecare spalare si pieptanare, asa ca de-a lungul timpului am incercat diverse metode de stopare a caderii parului si m-am gandit sa-mi impart impresiile despre ele cu voi: 
  • Tinctura de ardei iute de la Dacia Plant : o data sau de 2 ori pe saptamana imi frectionam scalpul cu aceasta tinctura. Din pacate eu nu am vazut modificari notabile desi pe langa stoparea caderii parului e recunoscuta si pentru accelerarea cresterii parului. Primele dati am aplicat-o diluata, cu ajutorul unei sticlute cu pulverizator si pentru ca nu m-a usturat scalpul am continuat sa o aplic nediluata. Imi infasuram parul intr-o folie de plastic, peste care infasuram un prosop si o lasam sa actioneza 4-5 ore. Acum ma gandesc ca ar fi trebuit sa o las si peste noapte...poate asa vedeam niste rezultate.  
Tinctura de Ardei Iute
  • Chelstop de la Hofigal (nu am folosit-o alaturi de sapunul moale, cum este recomandat).  Prima data cand am folosit-o a dat rezultate (nu mi-a mai cazut parul de la a 6 aplicare). O aplicam dupa ce ma spalam pe cap, masam scalpul-pana cand incepeau sa ma doara mainile si apoi imi infasuram parul intr-un prosop si il lasam cam 45 de minut.  A doua oara insa nu a functionat asa de bine iar eu suspectez faptul ca nu am mai fost asa constanta in aplicari, ceea ce ma face sa va dau un sfat pe care acum il urmaz cu sfintenie: indiferent de produsul pe care il folositi, aplicati-l conform instructiunilor de pe ambalaj. De asemenea am observat ca produsul nu inrautateste secretia de sebum. 
ChelStop

  • Crema de par impotriva caderii parului de la Viva Natura: despre ea tin minte ca ii dadea parului un luciu cum nu am mai avut niciodata, il hidrata extrem de bine si se aranja foarte frumos dupa ce o foloseam. O aplicam pe par inainte sa ma spal pe cap si o tineam maxim o ora, apoi o spalam bine de tot. A stopat caderea parului insa avea un miros mult prea puternic chiar si pentru mine care nu am nici o problema cu mirosul de...petrol desi cei din jurul meu au. Din pacate nu am mai recumparat-o pentru ca as fi vrut sa incerc variante mai naturale. 
  • Lotiunea regeneranta pentru par de la Gerovital si samponul regenerant este cel mai recent tratement pe care l-am incercat si a dat cele mai bune rezultate. Nu numai ca au oprit caderea parului dar l-au si regenerat ( am o groaza de firicele noi-"baby hairs"- care acum isi fac de cap si stau in toate partile ;)). Lotiunea mi se pare foarte usor de aplicat folosind o sticla cu pulverizator chiar daca este un pic uleioasa. Mirosul mi se pare un pic mai suportabil decat cel al cremei de la Viva Natura- insa tot este deranjant si de cele mai multe ori o lasam peste noapte. Imi infasuram parul cu o punga de plastic/folie alimentara peste care puneam o caciula/o esarfa iar o doua zi foloseam samponul regenerant pentru a o indeparta. Singurul ei minus este faptul ca nu este foarte hidratanta pentru varfuri dar eu o amestecam cu ulei de masline si o aplicam pe lungimea parului. Desi de lotiune am fost foarte multumita, nu pot sa spun acelasi lucru despre sampon. Mi se pare mult prea scump pentru calitatile lui: nu facea foarte multa spuma si eram nevoita sa ma samponez chiar de 3 ori ca sa fiu sigura ca parul este curat, nu hidrata varfurile, lasa parul extrem de aspru, s-a terminat extrem de repede. 
Lotiune regeneranta cu petroleum Gerovital Plant Tratament
Sampon regenerant Gerovital Plant Tratament
Cam astea au fost produsele pe care le-am folosit de-a lungul catorva ani iar momentan folosesc Samponul impotriva caderii parului de la Favisan- despre care am auzit multe lucruri bune si balsamul de la aceiasi firma si sper sa revin cu vesti bune.  Voi ce produse pentru stoparea caderii parului folositi? 

4 comentarii:

  1. eu am reusit cu un sampon cu lapte de capra ...

    RăspundețiȘtergere
  2. ai iesit ieftin ;)) e cel de pe site-ul cosmetica verde?

    RăspundețiȘtergere
  3. Cred totusi ca ai o sensibilitate la un ingredient...eu suspectez tinctura de ardei iute.

    RăspundețiȘtergere
  4. Bioscalin sampon italian e super bun daca ai posibilitatea sa-l cumperi (la noi nu se gaseste)sigur o sa te ajute.

    RăspundețiȘtergere