marți, 12 iunie 2012

7 intrebari. Ce credeti ca am raspuns?

Am primit acum cateva saptamani acest tag de la Sadie (careia ii multumesc mult de tot) si mi s-a parut unul dintre cele mai interesante taguri...ever. Si ca sa fiu sincera ...ma tot gandesc la raspunsurile potrivite de ceva vreme pentru ca vreau sa ma reprezinte intru totul.

1. Daca ai putea sa intri si sa traiesti intr-o carte care ar fi aceasta? (dar intr-un film, dar intr-un cantec).
Hmmm...grea decizie dar cred ca as alege-o pe cea care era preferata mea in copilarie...si in toata adolescenta  si erau mai multe legende: Tristan si Isolda, Cavalerii Mesei Rotunde si povestea dintre Lancelot si Guinevere (trebuie sa ma supun laturii mele romantice). Cat despre film cred ca mi-ar fi placut sa intru in ecranizarea romanului Colectionarul de oase de Jeffery Deaver...sigur l-ati vazut...e cel cu Angelina Jolie si Denzel Washington. Imi plac mult de tot genul acesta de filme politiste chiar si documentare despre crime...imi place sa descopar criminalul ;)). Alegerea melodiei mi se pare cea mai grea...pentru ca muzica vorbeste mereu despre sentimente si stari si cum eu sunt de felul meu mai melancolica ma unge pe suflet melodia All I need (Within Temptation) dar as vrea sa fiu in filmuletul asta ;)).

2. Daca ai putea sa-ti alegi prenumele care ar fi acesta? Dar in cazul in care ai fi de gen opus?
Eu nu am mari probleme cu numele meu insa este asa de banal si de des intalnit...si nici nu pot sa zic ca al doilea nume e mai "special" fiind Elena ;))). Tin minte ca odata am intrebat-o pe mama mea de ce m-a botezat Alina si ea mi-a raspuns ca  inainte sa ma nasca a citit o carte in care personajul principal se numea Alina si ca era o tipa hotarata, ambitioasa, dezghetata....tot ce eu nu sunt ;))) si i-am spus atunci ca mi se pare ca toate mamele colegelor mele de generala au citit cartea asta pentru ca si ele si-au botezat fetele la fel. (In generala stiam cam 10 fete cu acelasi nume). Mi-ar fi placut sa ma cheme Irina sau Raluca. Iar ca nume de baiat imi plac extrem de mult Catalin si Valentin. 

3. In ce alta tara ai vrea sa traiesti pentru un an si de ce?
Daca ar trebui sa traiesc pentru un an in alta tara as alege ceva total diferit de ce stiu....poate Japonia sau am citit intr--un articol ca locuitorii Australiei sunt cei mai fericiti de pe Glob (eu n-as prea crede cu atata salbaticie in jur) dar mi se pare o schimbare bine-venita ;))

4.Care e visul cel mai neobisnuit pe care l-ai avut  si ti-l amintesti?
Nu prea imi amintesc ce visez :(

5. Povesteste o zi din viata ta imaginandu-ti ca esti un animal.
Pai cred ca ar trebui sa ma trezesc extrem de dimineata, sa ma joc un pic prin gradina, sa-mi ud mustatile in roua (atunci cand exista asa ceva, desigur) si apoi sa intru in casa unde gasesc mereu mancare si distractie. Cum vad ca deja oamenii s-au trezit mananc un pic pe fuga si incep "vanatoare de picioare". Regulile sunt simple: prind tot ce misca, musc si zgarii pana sunt prinsa si pedepsita ...dar aici vine distractia...trebuie sa fug inainte sa fiu prinsa. Pe locuri,  fiti gata....start!
(Peste 5 minute) Aha vad ca toti s-au retras in culcusurile lor....au capitulat! Am invins! Si uite ca zaresc niste balerini la usa....daaaaa....Ce idee mi-a venit! Hai sa vad daca incap in ei...si daca nu incap ii musc si zgarii pana cedeaza! Ha!
(Dupa 5 min) Abort the mission. Abort the mission. Trebuie sa ma ascund pana se linistesc apele oooo! si vad niste usi deschise si inauntru niste lucruri asa frumos mirositoare....yawn!...cred ca o sa dorm un pic aici.
(Dupa vreo 5 ore) Vai dar de ce tipa oamenii astia asa de tare cand ceilalti dorm ...ei nu se gandesc ca deranjeaza?! si de ce toata lumea se uita asa de urat la mine...ma cearta (oare ce am facut?) iar acum ma mangaie de parca as fi castigat marele premiu?! Cred ca merit intr-adevar un premiu...dar parca m-as mai juca un pic...dar parca as manca...e lasa ...le fac pe toate in acelasi timp si pana le termin o sa vina si paznicul camerei aleia care e mereu inchisa si unde sunt trata regeste...asa cum merit desigur! Si pe urma cred ca o sa doooooorm la locul meu moale si pufos. 


Eu asa imi imaginez personalitatea piscutei mele si va las acum cu o poza cu personajul ;)) si cu locul ei preferat din tot dormitorul:  perna mea.

6. Daca ai trai in pielea altcuiva pentru o perioada limitata de timp cine ar fi aceea persoana si de ce ai ales-o?
Pai presupunand prin absurd ca ar fi o experienta gen "Freaky Friday" as vrea sa schimb locul cu o persoana in care sunt in conflict sau cu care nu ma inteleg asupra unui anumit subiect...doar asa ...sa vad ce o motiveaza pe cealalta persoana sa fie, sa creada, sa se comporte in felul in care o face. Eu consider ca am o mare capacitate de a empatiza cu persoanele din jurul meu dar experienta de mai sus pare mult mai funny. 

7. Daca te-ai trezi singura pe lume, care crezi ca ti-ar fi primele ganduri si ce ai face prima data?
M-as panica.

Cam acestea au fost toate raspunsurile mele la intrebari si as vrea sa aud raspunsurile tuturor fetelor de la mine din lista de bloguri...asta daca nu ati facut tagul asta deja...in cazul asta, le-am citit deja ;) ;)). 

5 comentarii:

  1. Vintagelooksimona12 iunie 2012, 13:43

    Doamne, pisicuta ta e ireala....e incredibil de frumoasa!!!

    RăspundețiȘtergere
  2. Eu o iubesc la nebunie dar e atat de mofturoasa...si sa-ti spun drept e si prostuta uneori ...mereu ma face sa rad ;))

    RăspundețiȘtergere
  3. Alinaluibrumarel12 iunie 2012, 17:51

    nice kitty!!!

    m-ai facut sa rad cu faza cu "tot ce eu nu sunt" :)) nu cred ca i chiar asa :)

    RăspundețiȘtergere
  4. ms. Eeeee...hai sa zicem ca ma tratez ;))

    RăspundețiȘtergere
  5. AlexandraRotaru13 iunie 2012, 13:24

    NIce kitty...mama ce m-am mai uitat la freky friday cand a aparut de vreo 10 ori cred:))

    RăspundețiȘtergere