luni, 18 iunie 2012

De astazi testam produsele Ivatherm


Noua campanie Trender "Cate lucruri imparti cu femeile din viata ta?" ne-a dat ocazia, mie si mamei mele sa testam cateva produse Ivatherm. Pentru mama, acestea au fost o surpriza foarte placuta iar eu am asteptat cu mare nerabdare coletul. Tin sa precizez ca nu am mai testat nici un produs Ivatherm pana acum si sunt foarte curioasa sa vad daca o sa ma inteleg bine cu ele.
Eu o sa testez:
1. Apa termala Herculane
2. Ivapur-Gel de curatare a fetei (stiu ca am jurat credinta altora...insa cand vine vorba de produse solubile in apa ...mereu ma atrage altceva).
3. Tratament anticelulitic Resveratrox Forte


Mama o sa testeze:
1. Apa termala Herculane
2. Crema UNA - crema anti-aging (care a venit la fix deoarece tocmai i se terminase crema iar in ziua in care s-a dat startul inscrierilor in aceasta campanie tocmai discutam cu ea despre ce crema ar dori sa incerce in continuare ;)))
3. Spray pentru protectie solara ridicata cu SPF 50+


Acestea fiind zise de abia astept sa incerc produsele atat pe cele pe care le-am vrut eu cat si cele pe care le are mama (asta daca se indupleca sa impartim pentru ca de cum i-am dat crema anti-ageing a si folosit-o oricum tema intregii campanii e sa ....impartim! ;)). Multumim  Trender si Ivatherm pentru sansa de a testa aceste produse.

4 comentarii:

  1. Alinaluibrumarel19 iunie 2012, 08:57

    spor la testat! :)

    RăspundețiȘtergere
  2. AlexandraRotaru19 iunie 2012, 10:32

    Bafta... sunt curioasa cu crema anticelulitica:D.. eu sunt foarte multumita de produse pana acum.

    RăspundețiȘtergere
  3. Ms. Crema anticelulitica mi se pare mult mai ok decat cele pe care le-am incercat pana acum. Si mie imi plac....iti dai seama ca m-am dat cu toate dupa ce am scris postarea asta ;))))

    RăspundețiȘtergere