joi, 28 iunie 2012

Geluri de dus Balea

Cred ca sunt ultima persoana din blogosfera care incearca gelurile de dus de la Balea ;)) dar pentru cine nu stie despre ce e vorba o sa fac un scurt rezumat: gelurile de dus Balea se gasesc in magazinele DM (drogheriemarkt), magazine mici...pline cu cosmetice (bine...fie...mai au si niste ceaiuri, alimente bio, produse de curatat&co.), dar chiar si asa au multe cosmetice, atat branduri care se gasesc si in magazinele noastre dar si unele proprii precum: Balea, Alverde, S-he, Das gesunde Plus etc. 
Mai mult, unele chiar se lauda cum ca ar fi organice/au ingrediente din culturi organice si mi se par alternative mai "sanatoase" la cosmeticele pe care le gasim in mod normal in magazinele autohtone.
Oricum eu va recomand ca atunci cand ajungeti in astfel de magazine sa cumparati doar produselo lor pentru ca au un pret foarte acceptabil pe cand celelalte (marcile autohtone ce le puteti gasi in toate supermarketurile) au preturi mult prea umflate si o sa va povestesc intr-o alta postare de ce spun asta. 

Revenind insa la gelurile de dus si acum stau si ma intreb: oare de ce mi-a trebuit atat de mult timp sa le incerc? ;))
Mi-am luat unul cu lime si aloe vera care miroase superb si  unul cu cocos care miroase oarecum bine in flacon insa cand il folosesti parca se dilueaza mirosul ala si nu mai e pe placul meu.
Imi plac mult de tot, desi mi-a trebuit ceva timp sa ma obisnuiesc cu ele pentru ca din cate am observat nu sunt atat de "puternice" ca celelalte. Si cand spun puternice ma gandesc ca nu fac asa de multa spuma ca gelurile de dus obisnuite si nu usuca deloc pielea. Cand am nevoie de mai multa spuma pun mai mult produs si problema e rezolvata. Curata bland pielea si parca o lasa hidratata.


Cat despre ingrediente, cel cu lamaie are urmatoarele ingrediente:

Contine agenti de curatare precum Sodium Laureth Sulfate, Cocamidopropyl Betaine, Coco-glucoside, Sodium Lauroyl Glutamate etc,  ingrediente "skin-identical": Glycerin, Lecitin si emolienti: Glyceriyl Oleate. 
Ultimele ingrediente mai problematice sunt parfumul,  Linalool, Limonene si Butylphenyl Methylpropional care sunt iritanti. 
Cel cu cocos contine: 
In pare parte contine aproape aceleasi ingredinte pe care le are fratiorul lui verde exceptie facand extractele de cocos si gardenie. De asemena contine si o mai mare cantitate de parfum. 

PLUSURI: 
  • curata bland pielea fara sa o usuce si fara sa o irite
  • au un pret foarte bun (in jur de 7-8lei)
MINUSURI:
  • au ingrediente iritante (desi cel cu lamaie este certificat de Oko-Test fiind un produs cu impact mic asupra mediului inconjurator si sanatatii consumatorilor). 
NOTA : 9/10
CONCLUZIE: Mi-a placut prima intalnire cu gelurile de dus de la Balea si presimt ca vor urma si altele chiar daca nu sunt 100% curate. Pana la urma cui i-ar placea un gel de dus care miroase a... nimic?! Sunt destul de constienta de faptul ca ingredientele ce fac aceste geluri de dus atat de tentante sunt tocmai cele care ne fac cel mai rau , insa atata timp cat nu sunt alergica la ele eu zic ca sunt ok. 

Voi ati incercat gelurile de dus de la Balea? Pe care mi le recomandati? 

6 comentarii:

  1. mie imi place unul cu ciocolata si menta...mmm...

    RăspundețiȘtergere
  2. cred ca miroase divin!

    RăspundețiȘtergere
  3. Am incercat si eu un gel de dus, dar nu imi mai aduc aminte a ce mirosea :)) (cel roz parca) si am incercat si unul din gama Young care mirosea SENZATIONAL :X:X Ambele mi-au placut, nu m-au dat pe spate, dar au fost ok, preturile imi plac cel mai mult :)))

    RăspundețiȘtergere
  4. daaaa....preturile sunt cele mai bune ;)))

    RăspundețiȘtergere
  5. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  6. Știi, abia aștept să-mi mai termin din gelurile de duș și săpunurile pe care le am, mi se face să mă duc printr-un DM după balsam de buze & geluri de duș Balea.

    ale-ella.blogspot.ro

    RăspundețiȘtergere