miercuri, 20 iunie 2012

NOTW (Nails of the week)

Cine ma cunoaste stie ca portocaliul nu e tocmai culoarea mea preferata. Daca stau sa ma gandesc mai bine acum cativa ani uram culoarea asta ;))....dar lucrurile se mai schimba si se pare ca am invatat sa iubesc culorile. 
Astazi port nuanta 236 de la Flormar si este un portocaliu intens cu particule aurii, extrem de fine. Imi place foarte mult oja asta pentru ca e printre singurele care rezista foarte mult timp pe unghii. Nu stiu de ce se intampla lucrul asta dar am o alta oja din aceiasi gama intr-o nuanta de "taupe" care nu rezista asa de mult dar inclin sa cred ca odata cu trecerea timpului, oja nu mai este la fel de lichida si nu mai rezista asa de mult pe unghii. Iar lucrul asta se intampla cu toate ojele, indiferent de marca. 
Acum va las cu pozele: 



6 comentarii:

  1. Am si eu nuanta asta si o iubesc!De cate ori o privesc ma gandesc la un apus de soare la mare :X:X:X:X
    mie imi rezista pe unghii foarte bine o saptamana orice oja flormar,sunt preferatele mele :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Vintagelooksimona20 iunie 2012, 22:55

    hihi, cred ca o am si eu si imi place foarte mult! Arata grozav pe unghiile tale, ador culoarea aceasta! :)

    RăspundețiȘtergere
  3. e si culoarea mea preferata !

    RăspundețiȘtergere
  4. daaaaa....mare :-<
    La mine depinde...dupa cum am mai zis si in postare, unele oje flormar rezista extrem de bine ...altele nu prea. Oricum eu am niste unghii mai "speciale" si e sarbatoare cand o oja imi rezista mai mult de 3 zile.

    RăspundețiȘtergere
  5. Ma bucur ca ne-am potrivit la gusturi. Ms.

    RăspundețiȘtergere
  6. invat sa o iubesc...mai ales ca rezista asa de bine pe unghii.

    RăspundețiȘtergere